به گزارش هنرآنلاین،  نمایشنامه  "احساسات مخلوط" از روز پنجشنبه ١١ آذرماه، ساعت ٢١ در تماشاخانه ارغنون خوانش می‌شود. 

این اثر به نویسندگى ریچارد بایر و کارگردانى سعید محمدى  و با بازى نسیم ادبى، بهنام شرفى،سروش کریمى نژاد و علیرضا عبدالکریمى براى اولین بار در ایران به روى صحنه می‌رود.

اجرا خوانى کمدى "احساسات مخلوط" به مدت سه شب، از تاریخ ١١ الى ١٣ آذرماه ، هر شب ساعت ٢١ در تماشاخانه ارغنون به روى صحنه می‌رود.

دیگر عوامل نمایش عبارت‌اند از:

مترجم :سعید محمدى،الهه ایرانى / دستیار کارگردان و عکاس:محیا على یارى /مدیر تبلیغات: مریم شریعتى / روابط عمومى و تبلیغات: گروه هنرى پژواک

علاقمندان براى خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا با شماره ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ تماس بگیرند.

نمایشنامه‌خوانی "ملاقات با کارل فالنتین"

نمایشنامه‌خوانی "ملاقات با کارل فالنتین" نوشته کارل فالنتین به کارگردانی محمود اکبرشاهی روزهای شنبه ۱۳ و ۲۰ آذر در فرهنگ سرای ارسباران  اجرا می‌شود.

 این نمایشنامه‌خوانی داستان مسائل روزمره بین مرد و زنی را که منجر به چالش‌ها و پیچیدگی روند ارتیاط  آن‌ها می‌شود روایت می‌کند.

محمود اکبرشاهی ، فاطمه عرب کرمانی(بازیگران) ، نیما جوان(تهیه کننده)، مصطفی بیاتی (موسیقی ) عوامل اجرایی این نمایشنامه‌خوانی هستند .

کتاب‌های متعددی از مجموعه نمایشنامه‌های کارل فالنتین منتشر شده که مجموعه "بلیت تئاتر" ترجمه ایرج زهری بارزترین آن‌هاست.

کارل فالنتین متولد 1883 آلمان، در طول فعالیت هنری خود، نمایشنامه‌های کمدی بسیاری را نوشته است. از خصوصیات بارز این نمایشنامه نویس، طنز روشنفکرانه و کوتاه بودن آثارش است. برخی از نمایشنامه‌های او، یک صفحه است که مهارت و خاص بودن هنر او را نشان می‌دهد. وی در سال 1948 چشم از جهان فرو بست.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی ، بالاتر از پل سید خندان خیابان جلفا مراجعه و یا با تلفن‌های 20-22872818  تماس بگیرند .