به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، میثم سرآبادانی که با نمایش "جادوگر شهر زباله‌ها" در بخش خیابانی بیست و سومین بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارد، گفت: این روزها در جشنواره تئاتر معلولین اصفهان شرکت دارم. همچنین در جشنواره بسیج نیز با نمایش مافوق حضور دارم. متن نمایش مافوق را مرتضی اسعدزاده نوشته و‌ من آن را کارگردانی می‌کنم. این‌ اثر درباره دو رزمنده است که در یک عملیات پشت جبهه گیر کرده‌اند. یکی سرباز است و دیگری مافوق و حالا سرباز سوالاتی می‌پرسد ...

میثم سر آبادانی درباره نمایش "جادوگر  شهر زباله‌ها" تصریح کرد: این‌ نمایش در مورد دو‌ بچه غول به نام گاگول و‌ نی نی غول است. جادوگر شهر زباله‌ها آنها را گول زده که به شهر زباله‌ها بروند و آنجا را پر از زباله کنند و...

وی درباره ارزیابی نسبت به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: من در طول سالیان گذشته در جشنواره‌های بسیاری شرکت کردم. اگرچه که معتقد هستم در کشورمان جشنواره‌های تئاتری موضوعی زیادی داریم که باید فکری به حال آنها کرد اما جشنواره کودک و‌نوجوان همدان یکی از معتبرترین جشنواره‌های ما با رویکرد بین‌المللی است و هر ساله به خوبی برگزار می‌شود. حتی به نظرم حوزه تئاتر کودک و نوجوان ظرفیت این را دارد که بیش از این به آن پرداخته شود.

سرآبادانی در پایان خاطرنشان کرد: شاخه تخصصی من در تئاتر کودک نیست اما مایل بودم که برای کودکان کاری انجام بدهم و به‌همین دلیل در این زمینه اثری تولید کردیم و خوشبختانه به جشنواره راه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در طول این پروژه دیدم که کار برای کودکان بسیار سخت است.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 21 تا 27 آذر با دبیری شهرام کرمی در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.