به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، الهام ابراهیم زاده که بطور مشترک با مژگان بهمدی کارگردانی نمایش شهر توقالی را بر عهده دارد گفت: نمایش ما ترکیبی از نمایش عروسکی و انیمیشن است. این اثر در جشنواره تئاتر عروسکی هم شرکت کرد و برای اجرا در آن جشنواره سعی کردیم کیفیت اثر را بالا ببریم و برای اجرا در جشنواره کودک و نوجوان روی بخش انیمیشن بیشتر کار می‌کنیم.

وی درباره تعامل و کارگردانی مشترک با مژگان بهمدی تصریح کرد: کارمان را با هم شروع کردیم. این سومین همکاری ما است. خانم بهمدی در فضای بازیگردانی و عروسک گردانی تخصص دارد و در این نمایش هم فضای بازیگردانی را بسیار خوب پیش برد. او روی بازیگردانی و عروسک گردانی تمرکز دارد و من روی میزانسن های بخش انیمیشن کار می‌کنم.

وی درباره فعالیت گروه خانه رنگین کمان گفت: پارسال با ابرهای بادکنکی در جشنواره همدان بودیم و امسال هم با شهر توقالی در جشنواره تئاتر عروسکی و جشنواره همدان.

گروه خانه رنگین کمان به دنبال تولید محصول خوب با سطح کیفی بالا است. در واقع می‌خواهیم آثارمان هم اجرای عمومی خوبی داشته باشند و هم حضور موفق در جشنواره‌ها. در کنار تیم تولید هنری، تیم فنی هم داریم و نتیجه این همکاری تولید تئاتر دیجیتال در گروه خانه رنگین کمان است. اهداف گروه ما در این راستاست و همانطور که کیفیت آثارمان را به  لحاظ تکینکی بالا می‌بریم، کیفیت محتوا و داستان‌ها را هم بالا می‌بریم.

ابراهیم زاده در پایان درباره محصول جدید این گروه خاطر نشان کرد: مشغول نوشتن نمایشنامه جدید هستم. فضای اثر در همان شهر توقالی است با داستان جدید، بطوریکه داستان دیگری را در شهر توقالی روایت خواهیم کرد و حتی شاید شخصیت‌های جدیدی اضافه شوند .

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از 21 تا 27 آذر ماه در شهرتاریخی همدان برگزار می‌شود.