به گزارش هنرآنلاین، این نمایش به قلم و کارگردانی سوگند فیروزی و با هنرمندی رکسانا فیروزی، سوگند فیروزی، عرفان قسمتی، محسن مسیحا و امیر حسین یوسفی اجرا می‌شود.  

در خلاصه این نمایش آمده است: فرهاد برای رسیدن به شیرین، لیلی را در بند می‌کشد به تصور اینکه مجنون شیرینش را ربوده است.

فرهاد کوه کن دیگر کوه نمی‌کند و برای خسرو تابوت می‌سازد. در این نمایش شخصیت‌های داستان به دلیل خاک گرفته شدن کتاب‌های نظامی توسط مردم، به جان هم می‌افتند.

«مجنون‌تر از مجنون» تا ۵ آذر هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه «همای سعادت» به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱، طبقه چهار، واحد ۵ اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت تیوال بلیت این اثر را تهیه کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به تهیه کننده آیت فیروزی، سعید دولتی مشاور کارگردان، فرشید حاجیان دستیار کارگردان، متین زرین نگار منشی صحنه، رکسانا فیروزی و امیررضا مشهدی اجرای گریم، محمودرضا محمدی خواننده، شایان علمی نوازنده و مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای اشاره کرد

تخفیف دانشجویی نمایش "خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند"

نمایش "خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند"روزهای یکشنبه تا چهارشنبه به دانشجویان تخفیف می‌دهد.

"خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند" نوشته خسرو حکیم رابط از پیشکسوتان نمایشنامه نویسی ایران،به کارگردانی حمیدرضا عسکری که از 26 آبان ساعت 20:30 اجراهایش را در تماشاخانه کنش معاصر به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴٢ آغار کرده است،روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته به دانشجویان تخفیف 40% می‌دهد.دانشجویان برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی به گیشه تماشاخانه کنش معاصر مراحعه نمایند.

به ترتیب ورود به صحنه: حسین شجاعی فرد، محمود نصیری فاخر، ساناز فرخ نژاد، مریم تاران، الهه عسکری، کیمیا الوانی، حسن همتی، کامیار محبی، محمد خوشبختیان، علیرضا رشیدی بازیگران این نمایش هستند.

داستان روایت از گمگشتگی یک خرس است که از خواب زمستانی برخاسته اما به جای جنگل انبوه، کارخانه ای‌ای بزرگ در پیش رو می‌بیند. خرس ادعایان دارد که خرس است و خرس می‌خواهد باقی بماند، اما هیچ آدمی در کارخانه و حتی خرس‌های در باغ وحش و سیرک حرفش را پذیرا نیستند و به ناچار خرس تسلیم نیروی قدرتمند کارخانه می‌شود و به عنوان کارگر مشغول کار می‌شود تا آنجا که زمستان فرا می‌رسد و خواب زمستانی را برای خرس به ارمغان می‌آورد. خط کارخانه می‌خوابد و تصمیم جدیدی برای خرس صادر می‌گردد...

حمیدرضا عسکری متولد 1362 فوق لیسانس مکانیک از تهران و مدرک معادل کارگردانی تئاتر از آلمان دارد.وی تئاتر را به طور تخصصی از سال ۸۰ شروع کرده و تاکنون به عنوان بازیگر یا کارگردان نمایش‌هایی چون "نرگس"،"آبتین"،"سلولی به نام من"،"درستکارترین قاتل دنیا"،"اسکار کوچولو"،"The Way  (در آلمان)" و ... روی صحنه داشته است.

این نمایش پیش از این با شعار تبلیغاتی "من ماشین نیستم" اطلاع رسانی‌های مجازی خود را آغاز کرده بود