به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ، این کارگردان و بازیگر تئاتر گفت: کار جدیدم، با موضوع محیط زیست  خواهد بود. قرار است تحت پروژه  کتاب تئاتر مدرسه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شود و از اواخر آبان تمرینات این نمایش  را شروع خواهیم کرد.

مهدی خواه ادامه داد: عنوان این نمایش "دیو زباله" و موضوع آن در ارتباط با حفظ و نگهداری از محیط زیست است

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای نمایش خیمه قمر خانم در جشنواره  با اجرای عمومی تفاوت خواهد داشت، تصریح کرد: بله، قطعا اجراهای جشنواره ای، تفاوت هایی با اجرای عموم دارند. در اجرای جشنواره قرار است با گروه های دیگر رقابت داشته داشته باشید و تماشاگران اثر، نیز یا ایرانیان هموطن هستند یا تماشاگران خارجی،  پس قطعا باید اجراها با بهترین کیفیت ارائه شوند، ضمن اینکه نمایش های منتخب از هر شهری قطعا نماینده ی آن شهر هستند و می توانند نشانگر سطح کیفی و هنری تئاتر آن دیار باشند. پس گروه باید بهترین اجرایش را در جشنواره برگزار کند.

این هنرمند تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره تئاتر کودک و‌نوجوان قدمت زیادی دارد و یک رویداد مهم بین‌المللی است و امیدوارم که بیش از این مورد توجه دولتمردان باشد البته در این راستا بودجه هم یک موضوع بسیار مهم است.

وی در پایان تصریح کرد: من بعنوان بازیگر ، عروسک گردان و طراح عروسک و لباس در پنج دوره این جشنواره در سالهای متوالی شرکت کرده ام و امسال بعنوان کارگردان و بازیگر در نمایش خیمه قمر خانم در جشنواره حضور دارم. قطعا هر سال انتظار می رود، جشنواره پربارتر برگزار شود و کیفیت کارهای ایرانی و خارجی بهتر و خلاقانه تر باشد و امیدوارم امسال نیز جشنواره خوبی را شاهد باشیم.