به گزارش هنرآنلاین ، نمایش "به خاطر پدرم" با نویسندگی،طراحی و کارگردانی سعید کاظمی از ساعت 20 روز یکشنبه 16 آبان ماه جاری به مدت 17 شب در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می‌رود.

داستان نمایش به خاطر پدرم درباره پدر و پسری است که روحیات متفاوتی نسبت به هم دارند، تضاد رفتاری این دو باعث می‌شود که رابطه ای کاملاً سرد را تا سالیان متمادی در پیش گیرند اما پس از وقوع حوادثی که ناخواسته رخ می‌دهد هر دویشان به درک جدیدی از هم می‌رسند، پسر در پی آنست که با انجام کاری که پدرش به آن علاقه مند است خوشحالی او را بببیند.

برپایه این گزارش عواملی که در اجرای نمایش به خاطر پدرم همکاری داشته‌اند عبارت‌اند از: نویسنده، طراح و کارگردان: سعید کاظمی، بازیگران: امین اسکندریان، مهرناز اسکندریان، دستیار کارگردان: سودابه غفاری، موسیقی و افکت: اشکان دباغ، پویان ابراهیمی، منشی صحنه: الناز رضایی، مدیر صحنه: عدنان سید کاظمی، مشاور اطلاع رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی. روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای: روابط عمومی سه نقطه (ندا الماسیان طهرانی) اطلاع رسانی و تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان (نساء نیکو- لاله محمودی) و زهرا نجفی.

اضافه می‌شود: نمایش به خاطر پدرم با مدت زمان 45 دقیقه و بهای بلیت 15 هزارتومان تا پنچم آذرماه همه روزه در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می‌رود و علاقه مندان برای دیدن نمایش می‌توانند از پایگاه خرید بلیت نمایش تیوال  www.tiwall.com و یا شماره تلفن : 09351790323 نسبت به رزرو و خرید بلیت به خاطر پدرم اقدام کنند.

«خوب، بد، زشت» روی صحنه می‌رود

نمایش «خوب، بد، زشت» به نویسندگی ابوالفضل حاجی علی‌خانی و کارگردانی شقایق فتحی آبان و آذرماه 95 در دو نوبت در «پلاتو اجرای»  بنیاد روایت  و «تماشاخانه ماه» حوزه هنری  روی صحنه می‌رود.

 «خوب، بد، زشت» بر اساس طرحی از شقایق فتحی و با بازی سعید دولتی و ابوالفضل حاجی علی‌خانی اجرا می‌شود. 

این اثر از 18 تا 30 آبان در پلاتو اجرای بنیاد روایت به نشانی  فردوسی، ابتدای خیابان سپهبد قرنی، رو به روی پمپ‌بنزین و از 4 تا 30 آذر در تماشاخانه ماه حوزه هنری به نشانی تقاطع خیابان سمیه و حافظ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی روی صحنه می‌رود.  

«خوب، بد، زشت» که از آثار برگزیده جشنواره خمسه است، پایان آبان ماه در همین جشنواره داوری خواهد شد.

در خلاصه این نمایش  آمده است: دو نفر بومی از اهالی جنوب ایران وانتی را در پمپ‌بنزین می‌دزدند که ازقضا بار وانت محموله ایست که حال و هوای این دو را عوض کرده و مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد....

این نمایش در تاریخ‌های یادشده،  هر شب ساعت 19 روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت تیوال www.tiwall.com بلیت تهیه کنند.

نمایش کودک "دریا پری "در نیاوران

نمایش "دریا پری" به نویسندگی و کارگردانی لیلا خوش زمین ،از 14 آبان  در سالن گوشه  فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

نمایش "دریا پری " برای کودکان 3 تا 10سال اجرا می‌شود.موضوع نمایش درمورد داستان پری دریایی است که از بودن در آب خسته شده و با وجود تمام مخالفت‌های دوستانش برای زندگی به روی خشکی  می‌آید.

ملیحه حسن زاده  ،مهرناز نصرتی ،هاتف کلاته ،یاسمن وفایی و سامان قربانی بازیگران نمایش دریا پری  می‌باشند.این نمایش برنده جایزه هنری از جشنواره شمسه در سال 1391 نیز شده است.

لیلا خوش زمین نمایشنامه نویسی را از سال 81 شروع کرده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در رشته تئاتر است.از آثار وی می‌توان به نمایشنامه‌های «گنجیشکک اشی مشی، خروسک پریشان و روباه دم طلایی» اشاره کرد.

نمایش« دریاپری » تا 12آذر، غیر از روزهای شنبه و سه شنبه هرروز ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می‌توانند از طریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند، همچنین با هماهنگی قبلی، این نمایش برای مهد کودک‌ها ومدارس در اجرای صبح با قیمت نیم بها به روی صحنه می‌رود.