سرویس تئاتر هنرآنلاین: اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر در رابطه با آخرین وضعیت ساختمان جدید خانه تئاتر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: ساختمان جدید خانه تئاتر آخرین مراحل تکمیل خود را پشت سر می‌‎گذارد، متاسفانه به دلیل مساله‌ای که برای چوب‌های کف یکی از طبقات به وجود آمد، مراحل کار سه ماه به تعویق افتاد و مجبور به تعویض و نصب مجدد آنها شدیم.

او ادامه داد: اکنون مراحل ساخت مجددا آغاز شده است و تنها سالن پائین و تجهیز آن باقی مانده است. طبقاتی که مربوط به بخش‌های اداری، کنفرانس و  انجمن‌ها می‌شود به پایان رسیده است. امیدوار بودیم شهریورماه این ساختمان را افتتاح کنیم. اکنون امکان اسباب‌کشی داریم اما ترجیح دادیم زمانی کار جابه‌جایی را انجام دهیم که تمام امور به صورت کامل شکل گرفته باشد.

همت عنوان کرد: برنامه‌هایی را برای اجرا در این ساختمان درنظر گرفته‌ایم، شاید مهمترین اتفاق این ساختمان برای کلیه اعضا، سالن نیمه تمام اجرایی آن است.

مدیر عامل خانه تئاتر همچنین در مورد فعالیت‌های اجرایی خود بیان کرد: نمایشی بداهه به کارگردانی سیاوش طهمورث را از 16 آبان‌ماه در مجموعه تئاترشهر به صحنه خواهیم برد، اسم این اثر "هیچ در هیچ" است و اگر در مورد آن از من سئوال کنید باید بگویم چیز خاصی نمی‌دانم، مانند اسم آن که "هیچ" است. این کار برایم تجربه‌ای تازه به شمار می‌رود. همانطور که نمایش "پرتره مرد ریخته" برایم تجربه تازه‌ای به شمار رفت و برای اولین بار حضور بر صحنه را به تنهایی تجربه کردم.

همت در پایان خاطرنشان کرد: برای نمایش "پرتره مرد ریخته" به کارگردانی مشترک آراز بارسقیان و غلامحسین دولت‌آبادی پیشنهادهایی برای اجرا در تهران و شهرستان‌های مختلف داریم که با ایجاد شرایط لازم، آن را دوباره به صحنه خواهیم برد.