به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی روز پنجشنبه 18 اسفند در سفر یک روزه به استان قزوین با محمدحسین فائزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار کرد. این دیدار با همراهی اسرافیل فرج‌اللهی، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی و محمود فرهنگ، دبیر دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان انجام شد.

مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیر کل ارشاد قزوین درباره همکاری برای برگزاری اختتامیه و بخش بین‌الملل رویداد تئاتر صاحبدلان در شهر قزوین گفت‌وگو کردند و مقرر شد این رویداد هنری اردیبهشت 1402 به میزبانی شهر قزوین به کار خود پایان دهد. از دیگر موارد این جلسه تاسیس دبیرخانه دائمی تئاتر دینی بود که در صورت همراهی مسئولان استانی در اجرای اختتامیه و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، قزوین مقر دبیرخانه این رویداد هنری باشد.

در ادامه این سفر، مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه با اعضای انجمن نمایش قزوین داشتند و بر ارتباط بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و انجمن نمایش این شهر به منظور ارتباط خوب و سازنده تاکید کردند. فرج‌اللهی، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی در این دیدار از اعضای انجمن نمایش قزوین خواست در انتخابات 1402 انجمن حضور فعال داشته باشند تا سال آینده برای برگزاری جشنواره تئاتر استانی بتوان تمامی امور اجرایی و برگزاری این رویداد هنری را به انجمن نمایش هر استان واگذار کرد.

این سفر یک روزه با دیدار غلامحسین لطفی، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون قزوین پایان یافت. در ابتدای این دیدار خاطرات این هنرمند قدیمی از سال‌های حضور در عرصه هنرهای نمایشی بیان و در ادامه از او درخواست شد به عنوان پیشکسوت کنار جوانان باشد و آنها را از تجربیات خود بهره‌مند کند.