به گزارش هنرآنلاین، نمایشنامه‌های «فراموشی» و «فکر کردن به خورشید» نوشته محمدحسین مهرنوش نمایشنامه‌نویس، شاعر و رمان‌نویس سرشناس معاصر توسط کانون بانوان امیدآفرین منطقه سه با همکاری بنیاد در شرف تاسیس این استاد پنجشنبه (۲۷ بهمن) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران (هنر) به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا خوانش و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر علمی این نشست مهبود مهرنوش فرزند استاد، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و مدرس دانشگاه است که خوانش صحنه‌هایی از دو نمایشنامه را برعهده دارد و عزیزالله حاجی‌مشهدی زبانشناس، پژوهشگر و منتقد ادبیات، تئاتر و سینما، هر دو اثر را معرفی و نقد و بررسی می‌کند.

مسعود توکلی نویسنده و پژوهشگر تئاتر و سینما نیز کارشناس مجری این نشست است. این برنامه با حضور پروین واقفی‌پور همسر زنده‌یاد استاد مهرنوش برای اهالی و علاقه‌مندان هنر برگزار می‌شود.

شرکت در این نشست که به منظور آشنایی بیشتر بانوان و همه علاقه‌مندان به موضوع کتاب و کتابخوانی و نقش آن در زندگی بهتر شخصی، اجتماعی و خانواده برگزار می‌شود؛ به‌ صورت آزاد و رایگان است.

نویسنده آثار، محمدحسین مهرنوش اسفند ۱۴۰۰ در استانبول ترکیه به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. این نشست نخستین فعالیت ادبی بنیادِ در شرف تاسیس استاد پس از بدرود حیات وی است.