گروه تئاتر هنرآنلاین، نمایش «مرد» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی (حسین) مهراد احمدخانی از ۲۱ بهمن ساعت ۱۸:۱۵ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته و بازیگران آن (حسین) مهراد احمدخانی، فاطمه ‌زمانی و شیوا آریایی هستند.

مهراد احمدخانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین با بیان اینکه «مرد» نقدی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد و هشدارهایی در آن داده شده، درباره موضوع و مضمون نمایش گفت: داستان درباره جانبازی در آسایشگاه اعصاب و روان است که از مواهب و سفره جنگ استفاده نکرده و اکنون تنهاست و بنا بر برداشت تماشاگر در خیالات یا واقعیت زندگی خود را می‌گذارند.

او ضمن اشاره به اینکه تمرینات این نمایش حدود ۵۰ جلسه به طول انجامید، درباره سبک و فضای اجرایی «مرد» عنوان کرد: نمایش به سبک روایی و بر اساس فلسفه آبژکتیو و اصالت ذهنی است که دکارت و کانت این فلسفه را ابداع کردند و گسترش دادند. در تصویر چیزی دیده می‌شود که شاید از آن برداشتی دیگر شود. در این نمایش عدم تطابق و تشخیص واقعیت از تخیلی وجود دارد که سعی کردم این فضا در اجرا، آکسسوار و طراحی صحنه لحاظ شود.

احمدخانی درباره ویژگی‌های «مرد» یادآور شد: اصالت تصویر از ویژگی‌های نمایش است که سعی داشتم تماشاگر را با آن درگیر کنم تا درد، رنج و مصیبت‌هایی را که این جانبار با آن دست و پنجه نرم می‌کند درک کند. جانبازانی از این دست اطراف اکثر ما هستند که به دلیل استفاده نکردن از مواهب جنگ اکنون در آسایشگاه روزگار می‌گذرانند. اختلالی که از این جانباز به تصویر کشیده می‌شود، بازی‌ها، اجرا، طراحی صحنه و نورپرداری از ویژگی‌های این نمایش است.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: نمایشنامه «مرد» یکی از ده متن برگزیده جشنواره تئاتر سردار آسمانی و از سه متن برتر جشنواره تئاتر بسیج بوده که به زودی چاپ و رونمایی می‌شود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است:  مرد برگشته است اما انباشته از مهمات است. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.