به گزارش هنرآنلاین، جلسه دیدار هیات‌ داوران بخش بین‌الملل با کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و مژگان وکیلی مدیر بخش بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی صبح روز شنبه یکم بهمن‌ در اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد.

توضیح درباره جزئیات روند داوری چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، جزئیات اجرای آثار بخش بین‌الملل و توجه به تبادلات فرهنگی مابین کشورهای حاضر در این رویداد بخشی از موارد مورد توجه در این مراسم بود.

کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی در این جلسه از لزوم پرداختن به نقطه‌نظرات، پیشنهادها و انتقادهای داوران بخش بین‌الملل برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد هنری در سال‌های آتی سخن گفت.

در این مراسم ایوانا ووجیچ کومیناج داور اهل صربستان نیز با ابراز خشنودی از حضور در ایران تمایل خود را برای همکاری‌های بیشتر بین ایران و صربستان ابراز کرد. دیگر داوران این رویداد هنری نیز از لزوم همکاری‌های بیشتر در عرصه تئاتر کشورها گفتند.

جیونگ وو سون از کره جنوبی، ایوانا ووجیچ کومیناج از صربستان، احمد حسن موسی از عراق داوران بخش بین‌الملل چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند که در این مراسم حضور داشتند.