به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی و محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی با حضور در منزل مهدی متوسلی، نویسنده، تهیه‌کننده و جانباز دفاع مقدس با این هنرمند دیدار کردند.

متوسلی با اشاره به فراگیری کرونا در دو سال گذشته به لزوم ادامه حمایت‌ها از هنرمندان عرصه‌های مختلف اشاره کرد و از آمادگی خود برای اجرای موسیقی نمایشی جدید و اجرای «خورشید کاروان» خبر داد.

سالاری، معاون امور هنری هم با اشاره به «خورشید کاروان» گفت: استقبال مخاطبان از این نمایش در ۳۰ سال اجرا از مهم‌ترین نکات آن است. شما از جانبازان گرانقدر دوران دفاع مقدس هستید و امیدواریم به‌زودی شاهد اثری فاخر و جدید از شما در حوزه تئاتر کشور باشیم.

نظری در ادامه این دیدار ضمن اهمیت پاسداشت مقام والای جانبازان با اعلام آمادگی برای حمایت از تولید آثار جدید متوسلی گفت: شما نمایشی را خلق کردید که هنوز در شهرهای ایران گروه‌های مختلف آن را برای زنده‌ نگه‌ داشتن یاد و خاطره سیدالشهدا روی صحنه می‌برند و با قلم شیوایی که دارید در نمایش‌های آیینی تاثیر بسزا گذاشتید.

توسلی از باسابقه‌ترین فعالان تئاتری ایران است و از نمایش‌های به‌یادماندنی این نویسنده می‌توان به «خورشید کاروان»، «اذان صبح»، «پنجره فولاد»، «زخم مدینه»، «از خاک تا افلاک»، «سرداران» و اجرای ارکستر «هلال کاروان» و... اشاره کرد.

معاون امور هنری و مدیر کل هنرهای نمایشی در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از مهدی متوسلی، هنرمند جانباز کشور تجلیل و قدردانی کردند.