به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، وحید نفر کارگردان نمایش «آرزوهای یک موش‌کور» اظهارکرد: این نمایش روایتگر سفر یک بچه موش‌کور است که از زیر زمین بیرون می‌آید و با یک سری خطرات مواجهه می‌شود.

وی با اشاره به پیام‌های این نمایش تصریح کرد: «آرزوهای یک موش‌کور» استفاده از نیروی عقل و تفکر در مواجهه با خطرات و تسلیم‌نشدن در برابر خواسته‌های نا‌به‌جای اطرافیان را با زبان نمایش به کودکان آموزش می‌دهد.

کارگردان نمایش «آرزوهای یک موش کور» که از استان تهران در بخش کودک بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور دارد، گفت: جشنواره باعث چندین اتفاق خوب است، اول اینکه با جمع شدن اساتید هنر و نمایش در کنار هم تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها شده و از طرفی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با اساتید مجرب، به علاقمندان هنری آموزش‌های به روز داده می‌شود.

نفر با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش گفت: سعید ابک نویسنده اثر؛ هدیه حاجی‌طاهری، سعید ابک، علی باروتی، خالق استواری بازیگران؛ مانلی نفر بازیگر خردسال و سینا ییلاق‌بیگی و رضا خضرایی عوامل پشت صحنه این کار هستند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس  و با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی: https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.