به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمود فرهنگ را به عنوان دبیر دوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان منصوب کرد. در متن حکم نظری آمده است:

«رویداد «تئاتر صاحبدلان» به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای نمایش دینی، محمل شریفی برای حمایت از تولید آثار نمایشی با مضامین بلند انسانی و ایمانی و صحنه‌ای روشن و پرامید برای خلق آثار تاثیرگذار با تکیه بر روزآمدترین و خلاقانه‌ترین شیوه‌های نمایشی است.

این رویداد قابلیت آن را دارد تا با شناخت دقیق، نیازسنجی، آسیب‌شناسی و ترسیم چشم‌انداز منطقی و واقعی و برنامه‌ریزی کارشناسانه با بهره‌مندی هوشمندانه از تجربیات پیشین و رهنمودهای صاحبنطران به همایشی ماندگار و پویا تبدیل شود.

نظر به تخصص وتجربیات ارزشمند شما، به موجب این حکم به عنوان «دبیر دوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان درگستره بین‌المللی» منصوب می‌شوید.

رویکرد بین‌المللی این دوره فرصت مغتنمی است تا بر پایه شناخت دقیق، نمونه‌های ارزشمند تولیدات نمایشی و تجربیات تئاتری سایر کشورها نیز در کنار آثار هنرمندان ایران عزیز در معرض تماشا و بهره‌برداری مخاطبین قرار گیرد و دریچه روشنی بر تعامل هنری و تبادل تجربه میان هنرمندان گشوده شود.

امید که در سایه الطاف پروردگار مهربان و بهره‌مندی از تمام توان کارشناسی و اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی و همراهی دغدغه‌مندان نمایش‌های دینی در این مسیر پیروز و سربلند باشید.»