به گزارش هنرآنلاین، معینی با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایش «چهار/ده»، تولید کارگاه تئاتر «دست راست قرمز» است. این گروه تئاتری، کارگاهی آموزشی با هدایت و نویسندگی بنده و مرتضی میرزازاده برگزار کرد و بازیگران در کارگاهی تمرین‌ها را انجام دادند و بعد از گذشت شش ماه به تولید این نمایش رسیدیم. شکل اجرایی کار ما در ساختار کارگاهی و آزمایشگاهی بوده و در تلاش برای ادامه و تکمیل پژوهشی است که در نمایش قبلی، «تدفین کنت اورگاز»، آغاز کرده بودیم.

این کارگردان جوان گفت: ریشه‌ این پژوهش از موضوع پایان‌نامه‌ مقطع کارشناسی ارشد من شروع شد که موضوع آن بررسی رابطه‌ موقعیت با فرایند بازیگری بر اساس نظریه‌ بافت‌شناختی ادراکی کوروش صفوی بود. همین موضوع باعث می‌شود به لحاظ اجرایی و متنی به فرم‌های جدید برسیم. الزاماً مسیر بی‌نقص و عالی نیست و به همین خاطر فضایی کارگاهی به خود می‌گیرد.

در این نمایش، مهدی نادری طراح صدا و موسیقی، شاهین علوی طراح پوستر و بروشور، هدیه کاملی و میلاد بصیرمعادن دستیاران کارگردان، محمدرضا نعمتی ویدئوپروگرمینگ، آیدا عقلمند آذریان آرشیتکت، میرحمید مولویان و شهریار دژم‌خوی عکاس، ثنا حسین‌زاده منشی صحنه، امیر نادری مدیر اجرا، غزل خرازی استایلیست و آیلا غفارپور، ابوالفضل کریمی‌اصل، ثنا حسین‌زاده، زهرا برنا، محمدرضا جدی، محمد صباغ، میلاد بصیرمعادن، نوید حامدین نوبر، نارمیلا عبادی و هدیه کاملی بازیگر هستند.

نمایش «چهار/ده» از 22 فروردین‌ ساعت 21:45 (پس از افطار) در سالن پارکینگ سینما ناجی برای عموم تماشاگران اجرا می‌شود.