به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، این مجموعه تئاتری در حالی فعالیت خود را سال ۱۴۰۱ با پنج نمایش آغاز می‌کند که نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان از روزهای نخست سال ادامه اجراهای خود را تا روز 12 فروردین با استقبال قابل‌توجه مخاطبان به اتمام رساند.

در سالن استاد سمندریان  نمایش «صامت» به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور دهکردی با بازی: نگین تهمتن، مهدخت ‌مولایی، آرزو عبدالهی و فریال سنگری ساعت 18 به مدت 65 دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش «فرایند» به کارگردانی علی کرسی زر با بازی: سپهر ‌طهرانچی، مریم ‌زارعی، مهرنوش ‌حاجی ‌خانی، احسان ‌قره ‌داغی، مازیار ‌سیدین، سپیده کاشی‌ها، سعید ‌کرمی و غزاله ‌توده ‌زعیم ساعت 19:45 به مدت 70 دقیقه به روی صحنه می‌رود.

نمایش «داغ ننگ» به کارگردانی فرهاد شنتایی و با بازی: شیرین ‌سلیمی، امیرعلی ‌شیرآبادی، بهزاد کریمی، مهسا شجاعی و فرهاد ‌شنتیایی ساعت 21:45 دقیقه و به مدت 70 دقیقه میزبان مخاطبان است.

در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی نیز «بودن» به کارگردانی مرتضا جلیلی‌دوست با بازی مصطفا امیری، سارا ‌شاهرودیان، کیوان محمدی و صبا ‌نجاتی ساعت 18:15 دقیقه به مدت 75 دقیقه و «موضوع چیه؟» کاری از کمپانی ویرگول با بازی آوا آکویی، ساناز باقری، پریسا ‌درخشنده، محمد رجبی، الهام ‌سرشت، نجوا صاحب‌الزمانی، بهزاد کریمی، مرصاد ‌میرغفاری و مجیر معینی ساعت 20:15 به مدت 80 دقیقه روی صحنه می‌روند.