به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم، احسان حاجی پور مدیر بخش تئاتر نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) طی فراخوانی شرایط حضور در بخش تئاتر این جشن را اعلام کرد.

احسان حاجی‌پور اعلام کرد بر اساس این فراخوان در نخستین دوره جشن تئاتر و موسیقی آثار نمایشی در ۳بخش نمایش‌های صحنه‌ای، نمایشنامه‌نویسی و استعداد تازه تئاتر ایران با عنوان نشان علی معلم مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت و به برگزیدگان تندیس حافظ و جوایز اهدا خواهد شد و هر کارگردان می تواند با یک اثر متقاضی حضور در این جشن باشد.

بخش تئاتر این جشن با هدف شناسایی و معرفی آثار شاخص تئاتر ایران در رده بزرگسال در چهار سال گذشته از فروردین سال ۱۳۹۷ تا اسفند ماه ۱۴۰۰ آثار و متون نمایشی را  مورد بررسی قرار می‌دهد و نشان علی معلم به استعداد تازه‌ای در تئاتر کشور تعلق خواهد گرفت.

آغاز فرآیند ثبت نام متقاضیان حضور در جشن تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) از ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ شروع می‌شود و آخرین مهلت ارسال فرم ثبت نام به ایمیل این جشن تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ است و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ خواهد بود.

برگزیدگان بخش تئاتر نخستین دوره جشن علی معلم (تندیش حافظ) در بخش های بهترین کارگردان، بهترین نمایشنامه‌نویس، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین دستاورد هنری و استعداد تازه تئاتر ایران معرفی می شوند.

متقاضیان شرکت در این جشن می‌توانند با مراجعه به سایت www.dtonline.ir فرم ثبت نام را دریافت، تکمیل و به آدرس ایمیل  hafez.theater,۲۰۲۰@gmail.com  ارسال کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارایه آثار با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۸۸۵۴۰۰  تماس بگیرند.

نخستین دوره جشن تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) سال آینده با دبیری امید معلم برگزار می‌شود.