به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری و قادرآشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه یکشنبه سی ام آبان ماه با حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج نشستند. در این دیدار ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر و سیدوحید فخرموسوی ریس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی نیز حضور داشتند.

سرپرست معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در پایان اجرای این اثر نمایشی با حضور در پشت صحنه اثر، ضمن دیدار و گفتگو با کارگردان و بازیگران تئاتر «باباآدم» گفت: امشب شاهد نمایشی بودم که بر اساس مستندات و منابعی که دردسترس نویسنده و کارگردان محترم این اثر نمایشی قرار گرفته بود با تخیل هنرمندانه وی در هم آمیخته و توانسته بود کار زیبا و دیدنی را به مخاطب ارائه کند .

شالویی افزود: به اعتقاد من بخش‌های مهمی از این کار می‌تواند به عنوان جریانی در تاریخ ما با اوضاع و احوالی که طی سال های طولانی در ضمیر مردم ما بوده ارتباط و آشنایی دیرینه‌ای داشته باشد. در این چارچوب بازی خوب و هنرمندانه ای  هم در کنار نویسندگی و کارگردانی اثر ارائه شده بود که مجموع این مولفه‌ها توانست اثر ارزشمندی را پیش روی تماشاگران قرار دهد.

نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج، تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی و بازی ( به ترتیب ورود صحنه) جواد پورزند، الهام شعبانی، حمید محمدی، سید جواد حسینی، شهروز آقایی پور، مهتاب محسنی، سیامک زین الدینی، رضا جوشنی و رامین قربانی هر روز ساعت 18:30 به مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار چهارسو تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر است.