به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، با حکم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، حسن رونده، سرپرست هماهنگی تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی شد.

در متن حکم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به حسن رونده، سرپرست هماهنگی تئاتر استان های این اداره کل آمده است:

«توجه به ظرفیت های موجود در استان های کشور از اصلی ترین مؤلفه های ارتقاء و گسترش هنرهای نمایشی است. سیاست گذاری، برنامه ریزی و حمایت از فعالیت های نمایشی استان ها با تمرکز بر استمرار اجراهای عمومی، واگذاری امور اجرایی و تقویت انجمن ها و نهادهای مؤثر تئاتر استان ها از اولویت های اداره کل هنرهای نمایشی است. بهره گیری از تجربیات ارزنده هنرمندان و کارشناسان تئاتر در استان ها گام مهم تقویت این رویکرد خواهد بود.

نظر به تجربه، تخصص و شناخت جنابعالی از تئاتر استان ها به موجب این حکم به عنوان «سرپرست هماهنگی تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی» منصوب می شوید.

موفقیت جنابعالی در این مسئولیت را از خداوند متعال خواستارم.»

حسن رونده متولد 1345 و دارای فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است. وی پیش از این در سمت مدیریت هماهنگی تئاتر استان‌ها، دفتر طرح و برنامه و معاون اداری مالی اداره کل هنرهای نمایشی مسئولیت داشته است. داوری جشنواره‌های منطقه‌ای، استانی و تدریس بازیگری و کارگردانی از دیگر سوابق وی به حساب می‌آید.