به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نشر آماره، نمایشنامه‌های «قند خون» و «کمیته نان» نوشته لیلی عاج، روز یکشنبه سوم اسفند ماه با حضور جمعی از علاقه‌مندان تئاتر و ادبیات نمایشی با همکاری مجموعه تئاتر شهر به همت «نشر آماره» رونمایی می‌شود.

در این مراسم شهرام زرگر، احسان زیورعالم، الهام شعبانی، سینا ییلاق بیگی و هومن بنائی به معرفی کتاب های «قند خون» و «کمیته نان» خواهند پرداخت. نمایشنامه های «قند خون» و «کمیته نان» با نگاهی به سبک زندگی طبقه کارگر و نمایش درد و رنج زندگی کارگری و فقر مالی با تمرکز بر مسائل اقتصادی زندگی کارگران تلنگری برای مدیریت و زندگی سرمایه داری است. این آثار که دارای تز اجتماعی است، از ژست‌های روشنفکرمآبانه خبری نیست. نمایشنامه های با دغدغه های واقعی طبقه‌ای از جامعه که واقعا برای حرف های زیادی برای گفتن دارد.گویی که مولف خودش با درد مردمان این طبقه از اجتماع آشناست.

مراسم رونمایی و جشن امضاء این کتاب روز یکشنبه سوم اسفند ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در مجموعه تئاتر شهر واقع در چهار راه ولیعصر، پارک دانشجو، تئاتر شهر، سالن مشاهیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.