به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، حمید نیلی طی حکمی امیرحسین شفیعی را به‌عنوان دبیر دومین دوره جشنواره سراسری تئاتر "سردار آسمانی" منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده‌است:

"نظر به تعهد و تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و با عنایت به پیشنهاد مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و برگزاری مطلوب این رویداد در سال گذشته و همزمان با ایام شهادت سردار آسمانی مردم ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی-رضوان الله تعالی علیه- جنابعالی را به‌عنوان دبیر دومین دوره این رویداد فرهنگی که به نام و یاد شهدا مزین می‌باشد منصوب می‌نمایم.

امید است در سایه مشارکت و همدلی توانمندان و فرهیختگان هنرمند و اهالی شریف تئاتر کشور، شاهد برگزاری باشکوه و مطلوب این دوره از جشنواره باشیم." 

گفتنی است امیرحسین شفیعی سال گذشته نیز از سوی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، به‌عنوان دبیر جشنواره "سردار آسمانی" منصوب شده بود.

دومین دوره جشنواره ملی تئاتر "سردار آسمانی" به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سه بخش نمایش‌نامه‌نویسی، تئاترصحنه‌ای و خیابانی، دی‌ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.