به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد برگزاری هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت، حمید نیلی دبیر این جشنواره طی احکامی جداگانه، محمد روح‌الامین، جواد تمدنی و امیرکلاته را به‌ترتیب به‌عنوان مدیر هنری و هویّت بصری، مدیر روابط عمومی و تبلیغات و مدیر دبیرخانه معرفی و منصوب کرد.

محمد روح‌الامین متولد 1354 تهران، دانش‌آموخته کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر و معماری است و از سال 78 فعالیت خود را در زمینه طراحی پوستر آغاز کرده است. وی در 5 دوره جشنواره فیلم فجر،  نامزد دریافت سیمرغ بلورین بوده و موفّق به اخذ دیپلم افتخار طراحی نامواره (لوگو) از جشنواره فیلم فجر، شده است.

طراحی موارد تبلیغاتیِ بیش از 100 فیلم سینمایی، سریال و برنامه تلویزیونی، جزو کارنامه کاری محمد روح‌الامین است.

جواد تمدنی متولد 1361 تهران، فعال فرهنگی و رسانه‌ای، مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است.

مدیریت روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در سال 92، مدیریت تبلیغات پانزدهمین و شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در سال‌های 94 و 97 و مدیریت رسانه و تبلیغاتِ بیش از 50 نمایش و رویداد تئاتری از جمله سوابق وی است.

امیر کلاته متولد 1359 تهران، تهیه کننده تئاتر و فعال فرهنگی،  پیش از این به‌عنوان معاون اجرایی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج، مدیر روابط عمومی دبیرخانۀ شورای فرهنگ عمومیِ کشور و مشاور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در امور استان ها  فعالیت داشته است.

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت، به همّت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگیِ روایت فتح، با دبیری حمید نیلی، آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.