سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "سه‌شنبه‌های لعنتی" نوشته و کار محمدمهدی خاتمی از 27 بهمن‌ماه ساعت 19:45 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است و بازیگران این نمایش اجتماعی محسن افشار، مانلی حسین‌پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری و نسرین نکیسا هستند.

محمدمهدی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "سه‌شنبه‌های لعنتی" گفت: شاکله اصلی نمایش، در واقع روایت فروپاشی یک خانواده محترم ایرانی به لحاظ بنیان‌های اقتصادی است که این روزها در جامعه ما اتفاق افتاده است و بسیاری از خانواده‌ها را درگیر کرده است.

او در ادامه افزود: در این نمایش شش، سه‌شنبه یک خانواده ایرانی در سال 1396 بررسی و روایت می‌شود که چه اتفاق و روندی منجر به فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها شده است که حتی خودشان در آن نقش و تقصیری ندارند و اجتماع این فروپاشی را بر آن‌ها تحمیل کرده است.

این کارگردان و نویسنده با بیان این‌که تمرینات این نمایش که فضایی کاملاً رئالیستی دارد از اواخر آذر ماه آغاز شد، عنوان کرد: نمایش "سه‌شنبه‌های لعنتی" به اتفاقاتی می‌پردازد که ممکن است پیرامون ما رخ دهد و آسایش خانواده‌ها را تهدید کند. کاراکترهای اصلی این نمایش پدر، مادر و فرزندان یک خانواده زیر یک سقف هستند که مسائلی موجب آزار و رنجش‌شان می‌شود و در نهایت آن‌ها را به سمت فروپاشی سوق می‌دهد.

او درباره طراحی صحنه و موسیقی نمایش یادآور شد: نمی‌توانم بگویم طراحی صحنه این نمایش خیلی رئالیستی است اما بسیار کاربردی و چشم‌نواز است و نیازهای ما را برای نشان دادن فضای یک خانواده برطرف کرده است. موسیقی‌های نمایش نیز ساخته شده است و به صورت پلی‌بک پخش می‌شود.  

دیگر عوامل نمایش "سه2شنبه‌های لعنتی" عبارتند از: تهیه‌کننده: محسن زارع اشگذری، سرمایه‌گذار: آوینا کاویانی، طراح صحنه و لباس: سینا ییلاق‌بیگی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح گریم: حمیدرضا قاسمی، طراح پوستر و بروشور: مهدی دوائی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد حاجی زاده، منشی صحنه: ماندان قربانی، مدیر صحنه: امیرحسین خاتمی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: امیر قالیچی، عکاس و ساخت تیزر: محمد و امین هادی و مجری طرح: سروش طاهری.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.