به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش "خیانت به پینتر" به کارگردانی رضا الهی در شب گذشته، برای آخرین بار به صحنه رفته و با استقبال تماشاگران به کار خود پایان داد. همچنین نمایش "آئورا" به کارگردانی محمد مجدطاهری که از دیگر آثار موفق جشنواره بیست و دوم تئاتر دانشگاهی‌ست، در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی از روز پنج شنبه 13 تیرماه ساعت 20:30 به صحنه می‌رود.

گفتنی‌ست در نمایش "آئورا" بازیگرانی همچون امید اشرفی مقدم، شبنم دادخواه، نگار سلحشور، فاطمه سوهانی، علیرضا شریفی و ماکان محمودی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مجید زارع (تهیه کننده)، شهاب آگاهی (مشاور کارگردان)، محمد مجدطاهری (طراح موسیقی)، نوید گوهری (مشاور موسیقی)، سعیده خان بابائی (طراح صحنه و نور)، مائده حسینی (طراح لباس)، کیارش مسیبی (عکاس) و را استودیو (طراح گرافیک) اشاره کرد.

آئورا نمایشی در ژانر اسطوره‌ای‌ست که در جشنواره بیست و دوم تئاتر دانشگاهی موفق به کسب تندیس‌های بهترین بازیگری زن، بهترین طراحی موسیقی و بهترین عکس شد. این نمایش اقتباسی است از ادیپ، ادیپ در کلنوس و آنتیگون که در بستری موسیقایی به معاصرسازی تراژدی سه گانه سوفکل می‌پردازد.

علاقمندان می‌توانند برای دیدن نمایش "آئورا" همه روزه -به جز شنبه‌ها- در ساعت 20:30 به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 

تاریخ آغاز اجرای نمایش "مارلون براندو" تغییر کرد

پوستر نمایش "مارلون براندو" با طراحی محمدصادق زرجویان منتشر شد. این اثر نمایشی بعد از اجرای نمایش "استیو جابز"، جدیدترین تجربه کارگردانی ‌مهران رنج‌بر است که لحظه مرگ براندو در سال 2004 را به تصویر می‌کشد.

مهران امام‌بخش، سارا رسول‌زاده، یلدا عباسی، امین میری و علی پویاقاسمی بازیگران نمایش "مارلون براندو" هستند.

پیش از این قرار بود این اثر نمایشی از 26 تیر اجرای عمومی خود را آغاز کند که به دلیل تغییر ایجاد شده در گروه بازیگری اثر، "مارلون براندو" از 30 تیر، ساعت 21 در سالن شماره یک تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

WhatsApp Image 2019-07-06 at 12.21.59 PM