به گزارش هنرآنلاین، پیرو سیل ناگوار در گلستان و مازندران نخستین واکنش جامعه هنری اجرای نمایش‌های عروسکی برای کودکان این مناطق است.

برخی از گروه‌های نمایش عروسکی با حضور در مناطق سیل‌زده در چادرها و فضاهای امن نمایش‌هایی برای بچه‌ها به اجرا درمی‌آورند تا به سهم خود مرهمی بر درد این عزیزان باشند.

هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان برای حمایت از هم‌وطنان سیل‌زده در استان گلستان در جمع خادمان موکب علی بن موسی‌الرضا برای پخت غذا برای سیل‌زدگان حاضر شد.

هدیه تهرانی

او پیش‌تر با مشارکت در راه‌اندازی کمپین #من_گلستانم به لزوم توجه به وضعیت سیل‌زدگان بعد از فرونشست آب اشاره کرده و در صفحه شخصی خود نوشته است: از آنجایی که خودم شخصاً در گرگان مستقر هستم و امکان دسترسی و حضور مکرر در مناطق سیل‌زده را دارم، به همراه تعدادی از دوستان در حال ایجاد کمپینی برای کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده ناشی از این حادثه هستیم، چرا که پس از فرونشست آب، گل‌ولای و رسوبات باقی می‌ماند و خانواده‌های خسارت‌دیده و مستأصل که نیاز به توجه و کمک جدی برای بازسازی زندگی خود دارند. بنابراین تمرکز کمک‌های کمپین مورد نظر بر همراهی و همیاری با این خانواده‌هاست تا پس از فروکش کردن هیجانات رسانه‌ای، در گذشت ایام به فراموشی سپرده نشوند.

هدیه تهرانی همچنین از مردم خواست تا کمک‌های غیر نقدی خود مانند آب آشامیدنی، سِت بهداشتی بانوان و نوزادان، کنسرو- خوراکی، مواد شوینده، ظروف یک‌بارمصرف و لباس گرم و پتو را به مرکز جمعیت هلال احمر گرگان؛ واقع در کمربندی روبروی میدان بار تحویل دهید.