به گزارش هنرآنلاین، افسانه ماهیان کارگردان تئاتر ، اثر جدیدی با موضوع آسیب‌های اجتماعی را به زودی به روی صحنه می‌برد.

این کارگردان در خصوص این نمایش چنین گفته است: "چشم است که نگاه می‌کند و نگاه است که گناه می‌کند."

وی پیش از این کارگردانی آثاری چون "هم هوایی"، "سه جلسه تراپی" و از "زیرزمین تا پشت بام" و "کوکوی کبوتران حرم" و "تروما" را برعهده داشته است.

از عوامل این نمایش تاکنون می‌توان به محمدرضا جدیدی (طراح صدا و آهنگساز)، امیر سپهر تقی لو (مدیر اجرا)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی و تبلیغات - you studio ) و آیلار زاهدی و معین ضرابی (عکاس) اشاره کرد.

 

بازگشت "زهرماری" با الناز حبیبى و وحید آقاپور

نمایش "زهرماری" که پیش‌تر دو دوره اجرایى در تماشاخانه پالیز و یک دوره در تالار حافظ به روى صحنه رفته بود، مجدد در سالن تازه تاسیس "ملک" به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش که بیش از ١٥٠ اجرا را پشت سر گذاشته است با تغییری در تیم بازیگری اجرای خود را از ١ بهمن آغاز می‌کند.

بازیگران نمایش "زهرمارى" به نویسندگى رضابهاروند و احمدسلگى تهی‌ کنندگى خسرواحمدى و کارگردانى على احمدى عبارتند از تینو صالحى، الناز حبیبی، على شادمان، وحید آقاپور و خسرو احمدى.

از دیگر عوامل مى‌توان به امیر احمدى (مجرى طرح)، امیر سرافرازیان (طراح صحنه)، نسیم تقى پور (طراح لباس)، وحید میثاقى (طراح پوستر، بورشور و تراکت)، مرتضی احمدی، على احمدى (مدیریت تبلیغات)، سارا حدادى  (مدیر روابط عمومى و مشاور رسانه‌اى- ou studio )، آریان امیرخان (تبلیغات مجازى) فرشید عسگرى (تیزر و متریال تبلیغاتى- استودیو کلاکت)، محسن کرمانى (عکس)، مجید مهرآبادی (دستیار کارگردان)، منشی صحنه: کیمیا بختیاریان و مریم پور احمدى (دستیار صحنه و لباس) اشاره کرد.

کارهاى پیشین گروه تئاتر بداهه نمایش‌هایى چون پپرونى براى دیکتاتور، خشم اژدها، شب بخیرکیارستمى و ... هستند که جزو آثار پرمخاطب چند سال اخیر تئاتر محسوب مى‌شوند.

لازم به ذکر است بلیت فروشى هم اکنون در سامانه تیوال آغاز خواهد شد.

 

"برفک" در دوشنبه‌های نقد تئاتر

در برنامه دوشنبه‌های نقد تئاتر، کانون ملی منتقدان تئاتر ایران نشست نقد و بررسی نمایش "برفک" به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه روز دوشنبه 24 دی 97 در سالن سایه مجموعه‌ تئاتر شهر برگزار می‌کند.

در این نشست، عرفان پهلوانی، منتقد، بازیگر و مدرس و رضا آشفته، منتقد، پژوهشگر و نویسنده درباره نمایش برفک ضمن ارائه نقد و نظرشان با عوامل گروه گفت‌وگو خواهند کرد. همچنین عاطفه پاکباز نیا بازیگر و روزبه حسینی طراح نور از جمله عواملی هستند که در کنار جواد عاطفه در این گفت‌وگو شرکت می‌کنند.

"برفک" همانند کارهای پیشین جواد عاطفه درباره‌ مسئله‌ زنان است. این نمایش به موضوع مهاجرت و انسان مهاجر می‌پردازد که در آن زنی در گیرودار تصمیم برای رفتن و مهاجرت به سرزمینی دیگر است؛ زنی درگیر مالیخولیا در جامعه‌ای مردسالار، زنی که هیچ است، زنی که می‌خواهد و تلاش می‌کند تا زندگی نو و جدیدی را در جایی دور و غریبه برای خودش بسازد.

با اعلام مدیر مجموعه؛

مدیران بخش های مختلف تماشاخانه "ملک" معرفی شدند

 

مدیران تماشاخانه "ملک" معرفی شدند

 با اعلام نورالدین حیدری ماهر، مدیر تماشاخانه "ملک"، مدیران سایر بخش‌های اداری و اجرایی این مجموعه فرهنگی و هنری معرفی شدند.

بر این اساس، سید عماد عامرى مقدم به عنوان مدیر مالى و ادارى، امیر قالیچی‌ها به عنوان مدیر داخلى و روابط عمومى و امیرسپهر تقى لو به عنوان مدیر هماهنگى و برنامه‌ریزى تماشاخانه ملک معرفی شده و در بخش‌های مختلف اداری و اجرایی آن به فعالیت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است، امیر قالیچى‌ها که پیش از این به عنوان مدیر تبلیغات و روابط عمومى در آثار نمایشى متعدد درعرصه هنرهای نمایشی مشغول به فعالیت بوده است و به عنوان یکى از مدیران صفحه مجازى و وب سایت تئاتربازها شناخته مى‌شود و همچنین پیش از این عنوان مدیر روابط عمومى و امور قراردادها در تماشاخانه پالیز و مدیر روابط عمومى عمارت نمایشى نوفل لوشاتو مشغول به کار بوده است، از این پس به عنوان مدیرداخلى و مدیر روابط عمومى در تماشاخانه ملک حضور خواهد داشت.

همچنین امیرسپهر تقى لو که به عنوان دستیارکارگردان، برنامه‌ریز و مدیرتولید در آثار نمایشى متعددی حضور داشته و پیش از این با عنوان مدیر هماهنگى و امور نمایشى در تماشاخانه پالیز حضور داشته است، هم اکنون در تماشاخانه ملک با عنوان سمت مدیرهماهنگى و برنامه ریزى نورالدین حیدرى ماهر را همراهى مى‌کند.