به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر الف، گروه داوری بخش مسابقه صحنه‌ای جشنواره بین‌المللی تئاتر الف با حضور فرهاد آییش، کیومرث مرادی و هاکان یولاندر از سوئد شکل گرفت. 

فرهاد آییش بازیگر و کارگردان شناخته شده تئاتر ایران است که به کارگردانی آثار متعددی همچون "چمدان"، "شام اول، شام آخر"، "کرگدن"، "پنجره ها"، "هفت شب با مهمانی ناخوانده" و بازی در نمایش‌های "هنر" زنده یاد داود رشید، "شب روی سنگفرش خیس" هادی مرزبان و "سقراط" حمیدرضا نعیمی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

کیومرث مرادی مدرس و کارگردان با سابقه تئاتر ایران است که آثار موفقی چون "افسون معبد سوخته"، "شکلک"، "خواب در فنجان خالی"، "رازها و دروغ ها"، "شهر بدون آسمان"، "سیمرغ"، "دیر راهبان"، "رویای نیمه شب پاییز" و "مرگ و شاعر" را به صحنه برده است.

ھاکان یولاندر از کشور سوئد نیز کارگردانی ده‌ھا فیلم و سریال از سال ٢٠٠٩ تاکنون را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. کارگردان تئاتر و اپرا، بازی در تئاترھای مختلف از سال ٢٠٠٠، بازی در فیلم و تلویزیون از سال 2010، صداپیشه بیش از ٦٠ کتاب صوتی، صداپیشه در تلویزیون سوئد، کانال ٤، رادیو svt سوئد و عضویت در اتحادیه تئاتر سوئد از دیگر فعالیت‌های یولاندر است.

جشنواره بین‌المللی تئاتر الف با دبیری نادر برهانی مرند و ریاست هومن بیگ نژاد از 27 آبان تا 4 آذر در شهر تبریز برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت worldpeace.ir مراجعه کنند.