به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک، شامگاه پنجشنبه یکم شهریور ماه همزمان با نخستین روز جشنواره نمایش عروسکی، علیرضا رضاداد دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به همراه برخی از دست‌اندرکاران این جشنواره با حضور در دبیرخانه جشنواره نمایش عروسکی، به مرضیه برومند دبیر این جشنواره و دیگر برگزارکنندگان آن خسته نباشید و خدا قوت گفت.

در این دیدار که عزت‌‌الله علیزاده معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی جشنواره فیلم کودک و فرزاد اژدری مدیر دبیرخانه و احد میکاییل‌زاده معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی این جشنواره حضور داشتند، رضاداد از تلاش‌های مرضیه برومند در برگزاری جشنواره نمایش عروسکی قدردانی کرد.

او با اشاره به استقبال مردم از شادپیمایی این دوره از جشنواره که روز چهارشنبه 31 مرداد برگزار شده بود، این استقبال را بسیار امیدوارکننده دانست.

در ادامه مرضیه برومند نیز با قدردانی از این دیدار، رضاداد و دیگر برگزارکنندگان جشنواره جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در جریان کم و کیف برنامه‌های جشنواره نمایش عروسکی قرار داد و برای گروه برگزار کننده  جشنواره فیلم کودک آرزوی موفقیت کرد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک، با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود. همچنین سایت جشنواره نمایش عروسکی به نشانی اینترنتیtehranmobarak.com  دربردارنده جزییات برگزاری این رویداد هنری است.