به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیادفرهنگی روایت فتح، محمد حبیبی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح، طی حکمی محسن سلیمانی را به عنوان سرپرست جدید انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب کرد.

 در قسمتی از این حکم آمده است: "امید است با یاری و اتکا به ذات حضرت احدیت(جل جلاله) و تعامل سازنده و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود درعرصه تئاتر کشور و بهره‌گیری مناسب از امکانات مادی و معنوی در اعتلای کمی و کیفی و رشد روزافزون جریان عظیم تئاتر مقاومت در صحنه‌های داخلی و خارجی کوشا، موثر و موفق باشید."

محسن سلیمانی فارسانی متولد 1348 فارسان، دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و سابقه نویسندگی، کارگردانی و بازی در نمایش‌های مختلف و چندین مجموعه تلویزیونی و سینمایی در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد.

معاونت هنری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در شورای تخصصی تئاتر سازمان بسیج، داوری و مدیریت اجرایی در جشنواره‌های متعدد داخلی همچون جشنواره تئاتر بسیج، جشنواره تئاتر مقاومت و جشنواره بین‌المللی تئاترفجر از جمله سوابق وی درعرصه هنرهای نمایشی کشور به شمار می‌رود.

گفتنی است پیش از این محمد حبیبی به عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب شده بود که با استعفای احسان محمد حسنی جایگزین وی در سمت مدیریت بنیاد فرهنگی روایت فتح شد.