به گزارش هنرآنلاین، دو نمایش "آقامحمدخان" به کارگردانی نوید معمار کرمانی و "پرده خانه" به کارگردانی شیما اسدی در سالن اصلی و نمایش "شکیل اونیل" به کارگردانی امیر کامران و علی حسین زاده در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی، در دور جدید اجراهای این مرکز به صحنه می‌روند.

نمایش "آقامحمدخان" از 29 خرداد تا 22 تیرماه، هر شب ساعت 18، نمایش "پرده خانه" از 28 خرداد الی 22 تیرماه، هر شب ساعت 20:30 و نمایش "شکیل اونیل" از سه شنبه 5 تا 27 تیرماه، هر شب ساعت 19:30 به روی صحنه این مرکز تئاتر دانشگاهی می‌روند.

قابل ذکر است در نمایش "آقامحمدخان" امیرحسین باقریان، فرنوش شکری و رامونا رادی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین بازیگران نمایش "پرده خانه"، پرنیا بارزید، ابراهیم برزیده، نیکو پشوتن، امیرحسین حکیمی، مجید خلیلی، شادی شاه علی، عسل غروی، آیدا فرخ منش و کیمیا هوشمند هستند.

در نمایش "شکیل اونیل" امیر کامران، علی حسین زاده و شکیبا عسگری به ایفای نقش می‌پردازند.

از علاقمندان دعوت می‌شود برای دیدن آثار مذکور، به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

همچنین بلیط این آثار در سایت تیوال و یا به صورت حضوری در گیشه مرکز تئاتر مولوی قابل تهیه است.

 

مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج منصوب شد

با صدور حکمی از سوی پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج، آریان رضائی به عنوان مدیر روابط عمومی این تماشاخانه منصوب شد.

در متن حکم آریان رضائی آمده است:

"نظر به تعهد و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به سمت "مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج" منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از تمام ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی و تعامل با اصحاب رسانه در قالب سیاست‌های کلی این تماشاخانه تلاش لازم را به عمل آورید.

آریان رضائی دانش آموخته‌ رشته‎ی فیلم سازی با گرایش مستند سازی، کارگردان تئاتر های تعاملی، روابط عمومی و مشاور تبلیغات در تئاتر است.

 

"مرد شده" با بیست درصد تخفیف در روزهای پایانی اجرا

نمایش "مرد شده" به تهیه کنندگى سجاد افشاریان و کارگردانى آسو بهارى همچنان با استقبال در تماشاخانه ایرانشهر به اجراهاى خود ادامه مى‌دهد.

نمایش موفق "مرد شده" به نویسندگی و کارگردانی آسو بهاری، که در فصل بهار در تالار مولوی به روی صحنه رفت، در دور دوم اجراهای تازه خود در تماشاخانه ایرانشهر با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

تا کنون رضا کیانیان، تورج اصلانى، پگاه آهنگرانى، فرهاد اصلانى و هنرمندان بسیارى از این نمایش دیدن کرده‌‌اند و پیش فروش روزهاى پایانى هفته این نمایش در سایت‌های اینترنتی با بیست درصد تخفیف آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری و اینترنتی بلیت‌های این اثر نمایشی را خریداری کنند.

"مرد شده" روایت تازه‌ای از نقش زنان در جنگ و جان فشانی های زنان کوبانی را به تصویر می‌کشد.

تهیه‌کنندگی این نمایش در دور جدید بر عهده سجاد افشاریان است و مجتبی فلاحی، نسیم میرزاده، بهزاد خلج و دُنا تارفی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

این اثر نمایشی هرشب ساعت 19 در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.