سرویس تئاتر هنرآنلاین: امیر کربلایی‌زاده بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما چندی است که با استندآپ کمدی‌های خود خصوصا در برنامه "خندوانه" توانسته نظر مخاطبان بسیاری را جلب کند. وی در نظر دارد از هفته آینده با استندآپ کمدی "گ زیده" در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رود.

او در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: اولین کسی بودم که استندآپ کمدی را به صورت مستقل، به این معنا که تماشاگر به منظور تماشای استندآپ کمدی بلیت تهیه ‌کند، اجرا کردم. استندآپ کمدی را حدود 5 سال پیش از کافه مرچ آغاز کردم و سپس در کافه ویزور، فرهنگسرای ابن سینا، تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر و تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا کرده‌ام.

کربلایی‌زاده با بیان اینکه اکنون پس از دو سال قصد دارم استندآپ کمدی "گ زیده" را در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کنم، تصریح کرد: نگارش این اثر محصول همکاری من و کاوه مهدوی به صورت مشترک است، خاطرنشان کرد: "گ زیده" ترکیبی از استندآپ کمدی‌های موفقی که تاکنون داشته‌ام به اضافه بخش جدیدی است. در این اجرا چالش‌های اجتماعی، سیاسی، روانی و رفتاری میان انسان‌ها و اجتماع مطرح خواهد شد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: امیدوارم در مسیر اجرای استندآپ کمدی‌ها اتفاق خوبی روی دهد تا سالن اختصاصی به این منظور در تهران و شهرستان‌ها در نظر گرفته شود.

او در پایان درباره فعالیت‌های دیگر خود در زمینه تئاتر عنوان کرد: اکنون مشغول تمرین نمایش "هملت و دن کیشوت" به کارگردانی تاجبخش فنائیان هستم که این نمایش قرار است از نیمه دوم بهمن ماه در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه برود.

پیش فروش استندآپ کمدی "گ زیده" از پایان هفته به مدت دو روز در سایت تیوال آغاز خواهدشد. این استندآپ کمدی تنها در روزهای شنبه میزبان علاقمندان خواهد شد.