به گزارش هنرآنلاین، نمایش "راشومون" بازخوانی داستانی کوتاه از رینوسکه آکوتاگاوا، به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا کوچک‌زاده از دوشنبه 16 مرداد ساعت 19 در تالار قشقائی تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

خلاصه داستان این اثر نمایشی که بازیگران آن نازنین احمدی و امیر محمدی هستند، از این قرار است؛ موریتو سامورایی درست‌کار در پی یورشی، سالارش را از دست می‌دهد و رونین می‌شود. هنگام بازگشت به زادگاهش درمی‌یابد اسب و مادرش را نیز از دست داده و تصمیم می‌گیرد خود را به رود اندازد. این هم‌زمان می‌شود با آیین گشایش پلی که بر رود ساخته‌اند و در آن‌جا معشوق گذشته‌اش کسائه‌ را می‌بیند. حادثه‌ای ناخواسته روی می‌دهد و معشوق از او خواسته‌ای دارد. موریتو باید مردی بی‌گناه را بکشد یا آخرین خواسته‌ی عشقش را نپذیرد؟

هژیر مرادی، احسان قره‌داغی، پیروز محمدی، مهدی عباسی، مبین فتحی و حسین جعفریان به عنوان صحنه یاران  نمایش "راشیمون" ایفای نقش می‌کنند و عوامل دیگر آن عبارتند از: طراح صحنه: رضا کوچک‌زاده، طراح لباس: ماه‌رخ سلیمانی‌پور، طراح نور: بابک شاه‌علی‌زادگان، طراح چهره‌پردازی: بهاره اسدی، آهنگ ساز: مهران میرمیری، طراح حرکت و سازنده‌ی سر اسب: سارینا شاد، ‌دستیاران کارگردان: محمدرضا رشیدعلی‌‌پور،  حسام نظری، ساخت‌وساز صحنه: پیام قدیری و محسن نوروزی، مشاور رسانه‌ای: علی و رضا نام‌جو، عکس: محمدرضا علی‌‌پور و ساخت تیزر: علی صفرنژاد.