به گزارش هنرآنلاین به نقل از مشاور رسانه‌اى نمایش، سید هادی عامل در پایان اجراى بیست و یکم این نمایش گفت: همیشه برای اجرا شدن یک نمایش روی صحنه به غیر از عوامل گروه اجرایی نمایش، تعداد بسیاری از عزیزان هم در بخش های فنی، خدمات و اداری سالن ها زحمت می کشند تا مخاطب با کمترین دغدغه و در آرامش به دیدن نمایش ها بنشیند.

وى در ادامه افزود : در مجموعه تئاترشهر هم با وجود همه کمبودها و نقص‌های موجود در تئاتر تعداد بسیاری از عزیزان زحمت کشیده و با گروه‌های نمایشی همکاری می‌کنند که گروه اجرایی نمایش ضمن سپاس و قدردانی از همه این عزیزان اجرای بیست و یکم خود را به همه کارکنان مجموعه تئاترشهر در بخش‌های فنی، خدمات و اداری این مجموعه تقدیم می‌کند و امیدواریم در آینده هر روز شاهد بهبود شرایط سخت‌افزاری سالن های تئاتر و افزایش شرایط رفاهی برای مخاطبین باشیم.

"اخککندو"  در خصوص جنى است که آسایش را از اهالى خانه سلب کرده است و به گفته کارگردانش با بهره گیرى از شیوه نمایش‌های سنتی ایرانی همچون آیینه بازی، سایه‌بازی و سنت دیگ بر سر به روى صحنه مى رود .

‎بازیگران این نمایش به ترتیب ورود عبارتند از: حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، لبخند بدیعی،  فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، میثم یوسفی،  امیر اورعی .

‎از دیگر عوامل می توان به سهیلا باجلان (طراحى و ساخت عروسک) ، تهمورث امیری، آرش عزیزی، هادی عامل (موسیقى)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، فیروزه قاسم پور (طراح لباس)، فرشته قاسم‌پور (دستیار کارگردان و گرافیست اقلام تبلیغاتى) ، سارا حدادی (مشاور رسانه‌اى-مکث)، محمدرضا ایمانیان (مدیر تبلیغات -مکث) ، امیر خدامى و محمدرضا کریمى (عکاسان) ، هدى اسامى (مدیر صحنه)، فاطمه عباسى (منشى صحنه) و ماهان شهیدى‌زاده (مدیر اجرا) على رضایی (دستیار صحنه) اشاره کرد .

‎نمایش "اخککندو" در تالار قشقایى مجموعه تئاتر شهر به نویسندگى سید محمد مساوات و کارگردانى هادى عامل به روى صحنه است.