سرویس تئاتر هنرآنلاین: مجموعه تئاتر شهر عصر امروز 25 تیرماه، همزمان با هشتاد و چهارمین سالروز تولد زنده‌یاد داوود رشیدی، نمایشگاه ویژه‌ای از آثار نمایشی این هنرمند فقید تئاتر، تلویزیون و سینما را با طراحی امیر اثباتی در سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برپا خواهد کرد.

امیر اثباتی طراح این نمایشگاه در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: در نخستین سالگرد فوت آقای رشیدی، خانواده ایشان در فکر مراسمی برای این هنرمند بودند. طی صحبت‌هایی که شد به نظرمان رسید که در سالروز تولد ایشان که 25 تیرماه است تا فاصله سالگرد درگذشت‌شان در تاریخ 5 شهریور ماه، این امکان وجود دارد که نمایشگاهی از آثار و یادگاری‌های او را در لابی تئاترشهر برپا کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا علاقه‌مندان تئاتر و استاد رشیدی، در این مدت بتوانند مروری بر فعالیت‌های تئاتری این هنرمند داشته باشند. داوود رشیدی هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون است، اما در این نمایشگاه تمرکز بر فعالیت‌های تئاتری این هنرمند است. در این نمایشگاه مجموعه‌ای از پوسترهای نمایشی، عکس‌ها، لوازم شخصی، تندیس‌ها و نوشته‌های شخصی این هنرمند در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اثباتی در پایان یادآور شد: امیدوارم مدیریت تئاترشهر شرایطی فراهم کند تا به جز تماشاگرانی که برای دیدن نمایش "اعتراف" به تالار انتظار سالن اصلی می‌آیند، دیگر علاقه‌مندان این امکان را داشته باشند تا از این نمایشگاه دیدن کنند.