سرویس موسیقی هنرآنلاین: کاوه آفاق خواننده، آهنگساز  پس از توافق با گروه تولید نمایش "نوای اسرارآمیز" آهنگسازی این نمایش را بر عهده گرفته است.

این نمایش  نوشته اریک امانوئل اشمیت نویسنده، نمایشنامه‌نویس و فیلسوف فرانسوی تبار از اواسط تیر ماه در تماشاخانه پایتخت به صحنه خواهد رفت.

"نوای اسرارآمیز" 2 کاراکتر مرد دارد و به نگاه متفاوت آنان نسبت به عشق، از بعد عقلانی و احساسی می‌پردازد. نگاه ویژه مردانهِ اشمیت و دیدگاه روانشناسانه او به مقوله عشق که به صورت نهفته در این اثر وجود دارد.

ساقی عطایی کارگردان "نوای اسرارآمیز" درباره این نمایش گفت:  سبک و فضای این نمایشنامه رئالیسم است، اما از آنجا که در تئاتر امکان اینکه رئالیسم با تمام جزئیاتش اتفاق بیفتد وجود ندارد، شیوه اجرایی ما نزدیک به سبک رئال است و فضای این نمایش بیشتر شبیه به ناتورالیسم است. دکور این نمایش به دلیل هزینه بالا و چند اجرا بودن آن به سمت رئال اجرا نشده و فرمی از یک شی است.

"نوای اسرارآمیز" از اواسط تیرماه با بازی وحید آقاپور و هومن کیایی و ترجمه شهلا حائری روی صحنه می‌رود.

آفاق این‌بار در ساخت موسیقی تئاتر، تجربه هنری جدیدی کسب می‌کند. البته او در گذشته، در چند تئاتر بازی کرده است، اما به گفته خودش، تجربه آهنگسازی برای تئاتر بسیار متفاوت با آهنگسازی سینمایی یا بازیگری تئاتر یا خوانندگی و بازیگری همزمان روی صحنه در کنسرت‌هایش است.

او در ماه رمضان در گالری"ثالث" نمایشگاهی از نقاشی های جدید خود را به نمایش گذاشت و به زودی تازه ترین آلبوم خود را با 12 تراک روانه بازار موسیقی خواهد کرد.