سرویس تئاتر هنرآنلاین: کوروش سلیمانی که قرار بود نمایش "فالو می" نوشته پیتر شفر را تیرماه روی صحنه آورد، در این باره به هنرآنلاین گفت: اجرای این نمایش یک ماه به تعویق افتاد و اکنون در حال تمرین آن هستیم و این اثر را مرداد ماه اجرا خواهیم کرد. تالاری که قرار است در آن نمایش را اجرا کنیم، به زودی اعلام خواهم کرد.

این کارگردان و بازیگر تئاتر، بازیگران نمایش "فالو می" را معرفی و خاطرنشان کرد: وحیدآقاپور، مسعود میرطاهری و مریم داننده‌فرد بازیگران این نمایش هستند.

او در ادامه افزود: پیتر شفر نمایشنامه‌نویس بزرگ و مطرح بریتانیایی است که فیلمنامه "آمادئوس"  او برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده است. نمایشنامه "فالو می" در ایران با عنوان "چشم عمومی" توسط علی منصوری منتشر شده است. از این نمایشنامه فیلمی در دهه 70 توسط کارول رید با عنوان "فالو می" ساخته شد. من نیز تصمیم گرفتم اسم دوم را انتخاب کرده و این نمایش را با این نام به روی صحنه آورم.

بازیگر نمایش "روال عادی" درباره موضوع "فالو می" یادآور شد: این اثر درباره مسائل زناشویی با نگاه طنز است و دلیل انتخاب آن برای من وجود مسائل متعدد پیرامون، در رابطه زوج‌ها بود، اما با نگاهی امیدوارانه نه رویکردی تلخ. تلاشم بر آن است تا راه‌های کمک‌کننده در ایجاد رابطه موفق را در این اجرا به نمایش بگذارم.

وی ضمن بیان اینکه زبان نمایش "فالو می" کمدی تک پرده‌‍‌ای است، اظهار داشت: از آنجا که این نمایشنامه حدود 50 سال پیش نگاشته شده است، طبیعی است که باید با توجه به زمان و مکان اجرا شود. بنابراین نیاز به دراماتورژی داشت که آن را خودم انجام داده‌ام. البته چیزی به آن اضافه نکرده‌ام اما بخش‌هایی از متن را که در زمان حال کمک‌کننده نیست و لازمه آن مکان و آن زمان بوده است را برای رسیدن به ریتم مناسب، حذف کرده‌ام.

سلیمانی در پایان عنوان کرد: این نمایشنامه در پی طرح موضوعات متفاوتی است، اما من بر روی موضوعی در آن تاکید کرده‌ام که هدف ما برای مخاطب امروز است، زیرا مخاطب در عین حال که اثری روشن و شاد را تماشا می‌کند، باید بتواند به روابط و دنیای خودش نیز بیاندیشد.