سرویس تئاتر هنرآنلاین: بهادر مالکی هنرمندی است که بیشتر شهرت او به دلیل صداپیشگی درخشانش در نقش عروسک "فامیل دور" در مجموعه تلویزیونی "کلاه قرمزی" است. وی در نمایش "کنسرت حشرات" نیز ایفای نقش داشته است و نمایش "بیست و یک" را در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی روی صحنه آورده است.

او در گفت‌و گو با هنرآنلاین درباره این نمایش که از شب گذشته اجرای عمومی‌اش را در تئاتر شهرزاد آغاز کرده است گفت: "بیست و یک" نمایشی است عروسکی و تک نفره که به شیوه توپ و دست اجرا می‌شود و حکایت تنهایی بیست و یک، حکایت تمام خروس‌هایی است که بی مرغ مانده‌اند.

بهادر مالکی درخصوص تغییرات این اجرا نسبت به نمایش آن در جشنواره تئاتر عروسکی یادآور شد: اجرای این نمایش را به پردیس تئاتر شهرزاد پیشنهاد کردم و آن‌ها مشتاقانه پذیرفتند. این اجرا نسبت به نمایش آن در جشنواره تغییراتی ندارد و پخته‌تر شده است. این اثر را به صورت تک نفره اجرا می‌کنم.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: هر جوجه برای آزاد شدن از تخم، باید "بیست و یک" روز در آن تنها بماند این یک قانون بدیهی‌ست!

دیگر عوامل این اثر کمدی اجتماعی عبارتند از: مشاور هنری: امیر زاغری، دستیار کارگردان: نگار شهبازی و مدیر صحنه:  بهنام مالکی.