سرویس موسیقی هنرآنلاین: مستر کلاس‌های حسین بهروزی‌نیا بربط‌نواز در آموزشگاه موسیقی "هم آوا" برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی از ساعت 11 تا 20 هر روز با این آموزشگاه تماس گرفته و از نحوه تشکیل و اطلاعات بیشتر در ارتباط با کلاس‌ها آگاهی بیابند. دو شماره تماس 88028651 و 88028652 آموزشگاه هم آوا به این امر اختصاص یافته است.

آموزشگاه "هم آوا" با محویت تدریس ساز و آواز کلاسیک و ساز و آواز ایرانی، تا کنون دوره‌های گروه‌نوازی، اجرای صحنه‌ای و کنسرت های هنرجویی متعددی را با حضور آهنگسازان و نوازندگان مطرح موسیقی برگزار کرده که مستر کلاس بهروزی‌نیا نیز در ادامه این فعالیت‌های آموزشگاه است.

حسین بهروزی‌نیا سابقه همکاری با بسیاری از خوانندگان برجسته کشور از جمله محمدرضا شجریان، شهرام ناظری،  علیرضا افتخاری، همایون شجریان و سالار عقیلی در کارنامه خود دارد. از جمله آثار این نوازنده مطرح بربط می‌توان به "کوهستان"، "بربت"، "یادستان"، "نغمه‌ای زیر خاکستر" و"در سرای تنهایی" اشاره کرد. 

بهروزی‌نیا که بربط را به شیوه ایرانی می‌نوازد، همواره در جهت آموزش بربط و تربیت هنرجویان همت گمارده و سفرهای زیادی در سراسر اروپا، آسیا و شمال آمریکا داشته و کنسرت‌های زیادی را برگزار نموده است. وی همچنین با گروه‌ها و ارکسترهای برجسته ایرانی مانند ارکستر مضرابی ایران، گروه عارف و گروه مولانا نیز همکاری داشته و از سال ۱۹۹۲ به عنوان نوازنده بربط با گروه "دستان" همکاری مستمر دارد.

حسین بهروزی‌نیا که در حال حاضر در کشور کانادا اقامت دارد، هفته گذشته به تهران سفر کرده تا به درخواست مکرر علاقه‌مندان جوان ایرانی پاسخ مثبت داده و مستر کلاس‌های آموزشی خود را ظرف دو ماه برگزار نماید. این نوازنده پس از برگزاری مستر کلاس‌ها دوباره به کانادا بر می‌گردد.