سرویس موسیقی هنرآنلاین: علی زند وکیلی خواننده شیرازی آلبوم "رویای بی تکرار" در روزهای آتی چند اجرا را در سه استان شمالی کشور به صحنه می‌برد.

این خواننده در روز شنبه 26 فروردین از ساعت 19 و 21:30، اجرای تمدید شده خود را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار خواهد کرد. او جمعه شب نیز در همین سال به روی صحنه رفت و با یک کنسرت را به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد و انجمن موسیقی گلستان برگزار کرد. علی زند وکیلی پس از اجرا در روزهای 25 و 26 فروردین در شهر گرگان، به شهر گنبد کاووس از شهرهای دیگر استان گلستان سفر کرده و در روز 27 فروردین در سالن ارشاد این شهر از "رویای بی تکرار" می‌خواند.

کنسرت بعدی زند وکیلی در روزهای 28 و 29 فروردین در شهر بابلسر برگزار می‌شود. او ابتدا در روز 28 فروردین طی دو سئانس 19 و 21:30 و سپس در روز 29 فروردین در ساعت 21:30، سه اجرا در سالن میزبان بابلسر به مردم این شهر از استان مازندران تقدیم خواهد کرد.

پس از آن خواننده "رویای بی تکرار" به تهران باز خواهد گشت و سپس در روز 9 اردیبهشت ماه برای برگزاری یک کنسرت دیگر این بار به استان گیلان و شهر رشت سفر می‌کند. کنسرت زند وکیلی در شهر رشت در ساعت 21 روز یکشنبه 9 اردیبهشت در در سالن آمفی تئاتر زنده‌یاد نامجو برگزاری می‌شود. موسسه فرهنگی و هنری "فرد آیین" با مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد، برگزارکننده این کنسرت است.

اجرای علی زندوکیلی در سه استان گلستان، مازندران و گیلان با همراهی گروه "زند" برگزار می‌شود که اعضای این گروه عبارتند از: سینا علم (کمانچه)، سحاب علم (تار و پیانو)، رامتین اتابکی (گیتاربیس)، افشین بابایی (سازهای کوبه‌ای)، شایان ریاحی (سازهای کوبه‌ای) و امید غفاری (پیانو و گیتار الکتریک).

زند وکیلی پیش از نوروز در دی‌ماه برای اولین بار در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت، در اواخر ماه بهمن آلبوم "رویای بی تکرار" را با همراهی جمعی از آهنگسازها و نوازندگان برجسته موسیقی به انتشار رساند و در هفته پایانی سال نیز با همخوانی کودکان کار در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفت و در آن کنسرت در حضور علی نصیریان و محمدرضا کشاورز از این دو پیشکسوت حوزه نمایش و تصویر تقدیر به عمل آورد.

این خواننده در کنسرت‌های شمالی پیش رو، آلبوم "رویای بی تکرار" را به همراه برخی از تک آهنگ‌های خود و همچنین بازخوانی و باز تنظیم تعدادی از قطعات ماندگار موسیقی ایرانی به صحنه خواهد برد.