سرویس موسیقی هنرآنلاین: سیامک عباسی خواننده پاپ که تابستان امسال پس از هفت سال حضور در عرصه موسیقی در دو اجرا در سالن میلاد به صحنه رفت و از چهره خود رونمایی کرد، در سومین کنسرت رسمی‌اش میزبان هوادارانش می‌شود.

در این کنسرت رپرتواری شامل قطعات آلبوم "خوشبختیت آرزومه" و قطعات قدیمی این خواننده اجرا می‌شود و چند قطعه جدید نیز به نام‌های "عشق دور"، "دریاچه نمک" و "دلفریب" به رپرتوار کنسرت عباسی افزوده شده است.

اعضای ارکستر سیامک عباسی را در این کنسرت، امیر عظیمی (سرپرست گروه، تنظیم‌کننده، نوازنده ویولن، پیانو و سینتی سایزر)، آرین کشیشی (گیتار بیس)، نوید رهبر (پیانو و سینتی سایزر)، مسعود کیانی (درامز)، مهران اسلامی (گیتار)، هادی سالاری (نوازنده گیتار)، سعید امینی (نوازنده گیتار) و بابک صفر نژاد (هارمونیکا) تشکیل می‌دهند.

سومین کنسرت سیامک عباسی از ساعت 21:30 تاریخ 25 آذرماه در سالن میلاد نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقمندان از هم‌اکنون می‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه اینترنتی www.84200.ir مراجعه کنند.

تور شهرستانی کنسرت‌های سیامک عباسی پس از اجرای او در سالن میلاد آغاز می‌شود و این خواننده به همراه ارکسترش به شهرهای اصفهان، شیراز، رشت، بندر عباس، اهواز، اراک و... صفر خواهد کرد.

عباسی طی روزهای اخیر موزیک ویدئو قطعه "دچار" را منتشر کرده و به زودی یک تک آهنگ جدید منتشر می‌کند.