سرویس موسیقی هنرآنلاین: حسین علیشاپور، خواننده در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: گروه "همنوازان برگ‌ریز" به سرپرستی هادی منتظری هفتم بهمن‌ ساعت 20 در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده درباره این کنسرت بیان کرد: در این کنسرت قطعاتی از درویش‌خان، عارف، علی تجویدی، علی اصغر بهاری، مجید وفادار و.... برای مخاطبان اجرا می‌شود. همچنین قطعات در دستگاه سه گاه و آواز افشار است.

علیشاپور درباره اعضا و نوازندگان گروه تاکید کرد: در این کنسرت هادی منتظری (کمانچه)، کاوه شفیعی (سنتور)، زمان خیری (نی)، محمدرضا شرایلی (تنبک)، محمد آدینه (تار)، سجاد سقایی (عود) و..... به عنوان نوازنده حضور دارند.

این خواننده در ادامه تاکید کرد: کنسرت این گروه قرار بود مدتی پیش برگزار شود که به دلیل درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی لغو شد و در نتیجه این کنسرت در بهمن ماه برگزار می‌شود.

حسین علیشاپور افزود: همچنین چندی پیش با گروه "سپندار" به صحنه رفتیم که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد.

حسین علیشاپور از سال 1371 همزمان با ورود به دانشگاه به محضر صدیق تعریف راه یافت و تا سال 1375 از محضر او ردیف موسیقی آوازی را فرا گرفت. همچنین مدتی نزد نورالدین رضوی سروستانی و منوچهر همایون پور آموزش دید. نخستین آلبوم او با عنوان "طلیعه" مرود توجه مخاطبان و علاقه مندان موسیقی قرار گرفت.