سرویس موسیقی هنرآنلاین: پویا نیک‌پور، نوازنده و رهبر ارکستر رضا صادقی در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: رضا صادقی به همراه گروهش بعد از ایام محرم و صفر در تهران و شهرستان‌ها به اجرای برنامه می‌پردازد.

رهبر ارکستر رضا صادقی در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها قطعات خاطره‌انگیز برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین قرار است مانند کنسرت‌های قبلی قطعاتی از آلبوم "همین" برای مخاطبان ترانه‌هایی را اجرا کنیم.

نیک‌پور افزود: بخشی از این کنسرت‌ها به اجرای قطعات آلبوم جدید این خواننده پاپ که قرار است به زودی منتشر شود، اختصاص دارد.

پویا نیک‌پور در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت‌ها میلاد عالمی، امیر شهابی، آرش مقدم، سعید صارمی، دارا دارایی و... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند

رهبر ارکستر رضا صادقی از انتشار آلبوم جدید رضا صادقی خبر داد و گفت: آلبوم "فقط گوش کن" با صدای این خواننده پاپ که در مراحل نهایی قرار دارد بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود.

این نوازنده تاکید کرد: ترانه‌های این اثر موسیقایی توسط ترانه مکرم، مهرزاد امیرخانی، بیتا تایی، امیر حسین اللهیاری سروده شده است و میثم مروستی، مسعود همایونی، شجاعت شفایی، اشکان آبرون، ‌ فاضل پیش، اسماعیل حسینی، مهران خالصی، ساناز کریمی، بابک مافی، شهراد امیدوار، فرشید اطهمی به عنوان نوازنده با این خواننده همکاری کرده‌اند.

پویا نیک‌پور درباره این آلبوم گفت: این اثر شامل 13 قطعه است و این آلبوم از فضای موسیقی الکترونیک کاملا دور است. همچنین دو قطعه راک در این اثر موسیقایی وجود دارد.