سرویس موسیقی هنرآنلاین: شرکت "هامین گستر آریا" به مدیریت سید علی میرمحمدی که تهیه‌کننده این کنسرت است در گفت و گو با هنرآنلاین اعلام کرد: این گروه قرار بود تنها در ۱۱ مهرماه سال جاری در اریکه ایرانیان به روی صحنه برود، اما پس از اتمام بلیت‌های این شب ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، این اجرا را برای یک شب دیگر در تاریخ ۱۷ مهرماه سال جاری برای دو سانس تمدید کردیم.

این کنسرت بیشتر بر اجرای قطعات آلبوم "رفته از دست" تمرکز دارد، ولی قطعاتی از آلبوم‌های قبلی این گروه نیز در این برنامه اجرا خواهد شد. "رفته از دست" آلبوم سوم گروه کامنت و تنها آلبوم رسمی این گروه است که اردیبهشت ماه امسال در میان استقبال پرشور طرفداران کامنت رونمایی شد. در مراسم رونمایی این آلبوم که با اجرای کنسرتی در پردیس قلهک همراه بود، کامنتی‌ها برگزاری کنسرت دیگری در آینده نزدیک را به هوادارانشان وعده دادند.

کیان پورتراب سرپرست گروه کامنت در گفت‌و‌گوی اخیر خود با هنرآنلاین اعلام کرد انتشار آلبومی به زبان انگلیسی جزو برنامه‌های آتی گروه کامنت قرار دارد.

کیان پورتراب (وکال، گیتار آکوستیک)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بردیا امیری (درامز)، اشکان آبرون (کیبورد) و آرین کشیشی (گیتار بیس) اعضای گروه کامنت هستند.

شرکت هامین گستر آریا با همکاری موسسه نشر موسیقی آوای سوته‌دلان برگزاری این کنسرت را بر عهده دارند.

کنسرت گروه کامنت روزهای 11 و 17 مهرماه در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن اریکه ایرانیان برگزار می شود. بلیت فروشی کنسرت روز هفدهم مهرماه از روزگذشته در سایت ایران کنسرت آغاز شده است.