به گزارش هنرآنلاین، این کنسرت همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد با حضور و استقبال پرشور مخاطبان موسیقی پاپ همراه شد. زانکو با اینکه تا لحظه ورود روی صحنه پر از تماشاگر تجربه چنین دیداری را با هواداران خود نداشت، فرصت یافت خود را در جمعی عظیم محک بزند.

هر چند کنسرت با تاخیر آغاز شد اما شروع آن با آهنگ معروف این خواننده جوان پر از شور و هیجان بود. «مثلا» عنوان اولین قطعه اجراشده این خواننده و گروهش بود که با همخوانی مخاطبان حاضر در سالن همراه بود و این مردم بودند که «بوم بوم» را اجرا می‌کردند.

زانکو که در ابتدای اجرای خود هنوز فضا و موقعیت را پیدا نکرده بود و گویا به جمعیت زیاد عادت نداشت، در ادامه در سومین آهنگ خود را کاملا با شرایط و محیط وفق داد تا ثابت کند می‌تواند بدون اینکه تجربه داشته باشد، گوی و میدان را در دست بگیرد.

9212E9EA-52FC-47AB-A3B6-DE6D360C598B

اولین کنسرت زانکو شاید بی‌اشتباه نبوده باشد، اما خبر از جسارت این خواننده می‌داد. گروه ارکستر هم شامل نوازندگانی جوان بود که با وجود سن و سالشان توانستند از پس شکوه و عظمت سن برآیند و اجرایی نسبتا حرفه‌ای با نوازندگی خود داشته باشند.

اجرای سه‌باره آهنگ «مثلا» که بیشتر مردم برای دیدن و شنیدن آن به کنسرت آمده بودند، دور از انتظار بود چرا که در اجراهای زنده معمولا آهنگی با تعداد دفعات بالا اجرا نمی‌شود. اما این به درخواست تماشاچیان کنسرت بود. تنها تفاوت اجراهای مختلف این آهنگ تعویض ریتم تنظیم آن و شکل ارائه و اجرای آن بود.

رپرتوار اجرای زانکو در این کنسرت را قطعاتی چون ریمیکس «مثلا»، «قشنگ شد»، «چقدر جالبه»، «خوشم میاد »، «یه دونه گل»، «چشات رنگیه»، «رد پا»، «نفس»، «بریم آقا»، «واسه دلم»، «باش تا بیام»، «مثلا» اصلی، «بند دلم» و «عشقم اینه» تشکیل می‌دادند.

6E1F5791-2393-4BD8-B6AB-613D155905F7

تنظیم قطعات کنسرت با تنظیم اصلی قطعات منتشرشده متفاوت بود. استفاده از سازهای بادی و کوبه‌ای در اجرا شکل متفاوتی ارائه کرده بود. همین تنظیم کنسرتی موجب شور و هیجان بالایی در کنسرت زانکو شد که به نظر می‌رسد با استقبالی که از این فضا و شرایط شد کنسرت به تمدید بکشد.

زانکو راه بسته خوانندگان را برای برگزاری کنسرت باز کرد تا از این پس شاهد برگزاری کنسرت‌های بیشتر از دیگر خوانندگان باشیم. تمامی بلیت‌های این کنسرت که فروش آن از دوشنبه آغاز شده بود در ۴۸ ساعت به پایان رسید.