به گزارش هنرآنلاین، در متن پیام وزیر ارشاد برای درگذشت مرادخانی، معاون پیشین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«خبر درگذشت مدیر توانا و انسان والا، همکار عزیز، معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرحوم علی مرادخانی موجب تاسف و تاثر عمیق گردید. دوران طولانی و مستمر مدیریت در عرصه های فرهنگی و هنری، در کنار اقدامات تاسیسی، نظام بخش و خلاقانه در این حوزه، او را به مدیری توانمند، کاربلد و کارآمد و مورد وثوق و احترام اصحاب فرهنگ و هنر بدل کرده بود.

اینجانب این ضایعه اندوهناک را به خانواده آن مرحوم، جامعه فرهنگ و هنر و همکاران و علاقه مندان ایشان صمیمانه تسلیت می گویم. از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و آمرزش الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و اجر مسالت دارم.»

حسینی، معاون امور هنری وزیر ارشاد هم در پیام خود برای درگذشت مرادخانی نوشته است: «چلچراغ هنر انقلاب سوگوار سزاوار مردی شد که جانی جدا از جان‌ هنر نداشت. همه‌ عمر به مدارا و مردم‌داری زیست و در خلعت خدمت به هنر، یگانه بود و هیچ همتا نداشت. علی مرادخانی به خداوندگار هنر پیوست و نام او از پس بسیار خیراندیشی‌ها و همراهی‌ها و هموارسازی‌ها به نیایش شنیده خواهد شد که کارنامه‌ هنر انقلاب سرشار از مراقبت‌ها و مجاهدت‌های آن بزرگ‌مرد فقید است. به درد و اندوه و حسرت، جامعه‌ سوگوار هنر بدرقه‌اش خواهند کرد که: مرگ چنین خواجه نه کاری‌ست خرد.»

علی مرادخانی، معاون پیشین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل موزه موسیقی صبح امروز بر اثر ابتلای دوباره به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.