تورج شعبانخانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ضمن عرض تسلیت به تمامی مردم کشور و ابراز همدردی با زلزله زدگان آذربایجان گفت: متاسفم که برای هموطنان آذری زبان اتفاقی به این غم انگیزی افتاد. آنقدر غم انگیز که واقعا نمی‌توان در برابر آن حرفی زد و چیزی گفت. تنها جمله‌ای که می توانم بگویم این است که از هموطنانم می خواهم من را هم در غم خود شریک بدانند. این روزها تمام ایران آذربایجان است و تمامی مردم ایران آذربایجانی هستند. ما هم از اهالی این غم بزرگ هستیم و با شما همدردی می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم لااقل در حوزه موسیقی برای انها قدمی برداریم.

شعبانخانی که هم اکنون آلبومهای بسیاری را در دست تولید دارد، در این باره نیز اظهار داشت: آلبوم پاپ مجید جوکار به پایان رسیده و با طی کردن مرحله مجوز به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد. همچنین آلبومی که با مائد علی پور آماده کرده بودم، برایتنظیم واگذار شد و امسال راه بازار را برای انتشار در پیش خواهد گرفت.

وی افزود: آهنگهای آلبوم مائد را من ساخته ام و تنظیم آنها را به تنظیم کنندگان جوان سپرده‌ام تا شاهد تنوع در آنها باشیمو. ترانه های ان را نیز عبدالجبار کاکایی و محسن اصفهانی سروده اند.

شعبانخانی در پایان گفت: یک آلبوم دیگر را کلید زده ام که ساخت تمامی قطعات آن با من است. این آلبوم که به زودی آن را معرفی خواهم کرد هم اکنون در مرحله آغازین تولید به سر می برد.