سرویس موسیقی هنرآنلاین: دارا دارایی نوازنده باس و سرپرست گروه موسیقی داماهی از انتشار تک‌آهنگ تازه گروه با نام "برکت" خبر داد و به هنرآنلاین گفت: این آهنگ از آبان سال گذشته آماده بود، اما به خاطر فضای شادی که دارد درباره انتشار آن تردید داشتیم چون زیادی ریتمیک است و حس می‌کردیم که ممکن است در شرایط فعلی باب سلیقه برخی مخاطبان قرار نگیرد.

او با اشاره به این که "برکت" درواقع بازخوانی یک آهنگ قدیمی بندرعباسی است، توضیح داد: ابراهیم شهدوستی آهنگساز و ترانه‌سرای این قطعه است و اعضای گروه آن را تنظیم کرده‌اند.

دارایی درباره دیگر فعالیت‌های داماهی گفت: در حال حاضر کمی به خودمان استراحت دادیم تا از فشار کاری دور شویم ولی به‌زودی حتماً دور هم جمع می‌شویم و موزیک درست می‌کنیم. اعضای داماهی همه با هم در ارتباط هستند. امیدوارم به‌زودی شرایط مناسب فراهم شود تا بتوانیم دور هم کار جدید ضبط کنیم.

دارایی درباره فعالیت‌های کاری شخصی خود گفت: ایده‌هایی دارم ولی این روزها بیشتر وقتم را برای تمرین و تدریس گذاشته‌ام. شاید اگر روزهای قرنطینه از این هم طولانی‌تر شود مجبور شوم خودم به‌تنهایی آهنگ بسازم و تنظیم کنم.

این نوازنده درباره آموزش موسیقی به‌صورت آنلاین و تفاوت‌های آن با آموزش حضوری عنوان کرد: آموزش حضوری قطعاً یک سری گزینه‌ها دارد که در آموزش آنلاین نیست. روش تدریس آموزش آنلاین متفاوت است ولی به هر حال بازده خودش را هم دارد. کلاس‌هایی هم که ما تاکنون برگزار کرده‌ایم برای عده زیادی خوب بوده است. به هر حال وقتی در خانه هستید زمان بیشتری دارید و می‌توانید وقت بیشتری را صرف کلاس و هنرجویان کنید. البته تدریس آنلاین موسیقی ایراداتی هم دارد. مثلاً در لحظه کمی سخت است که بتوانید ایرادها را دقیق برطرف کنید و به همین خاطر من به بچه‌ها می‌گویم ویدئو یا فایل صوتی برایم بفرستند تا من تمریناتشان را بشنوم و ببینم.