سرویس موسیقی هنرآنلاین: در ادامه مجموعه کنسرت‌های آنلاین جشنواره "نوروزخانه"، علی زند وکیلی خواننده موسیقی اصیل ایرانی شامگاه پنجشنبه 21 فروردین در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به اجرای کنسرت پرداخت.

او با اشاره به این که از آخرین اجرای او و گروهش دو ماه است که می‌گذرد، درباره تجربه اجرا در سالن بدون تماشاگر گفت: هیچ‌وقت تجربه اجرای بدون تماشاگر را نداشته‌ام ولی اگر بخواهم مزاح کنم، باید بگویم اوایل که شناخته‌شده نبودم، اجراهایی داشتم که بدون تماشاگر بودند.

این خواننده ضمن تأکید بر این که تلفیقی از موسیقی اصیل و موسیقی پاپ را اجرا می‌کند، توضیح داد: همیشه خودم را خواننده موسیقی اصیل می‌دانم چون در این زمینه تحصیل و تلاش کرده‌ام ولی دو سه کار اخیر من پاپ بوده است.

زند وکیلی کنسرت آنلاین خود را با آهنگ "آتش در آب" آغاز کرد و پس از صحبت کردن با مخاطبان حاضر در خانه، به اجرای قطعات "شهر حسود" و "گل سرخ" پرداخت.

قطعه "بربادرفته" دیگر قطعه‌ اجرایی بود که زند وکیلی اجرای آن را تقدیم پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کرد که در دو ماه گذشته در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا سختی‌ها و مشقت‌های زیادی کشیدند.

در ادامه نوبت به اجرای قطعه "لالایی" رسید که یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های زند وکیلی است. "باور کن"، "روسری آبی" و "به سوی تو" دیگر قطعاتی بودند که او در کنسرت اجرا کرد.

سینا علم ( ویولن و کمانچه)، شایان ریاحی (سازهای کوبه‌ای)، رامین اتابکی (گیتار بیس) و  امیر غفاریان (پیانو و گیتار) نوازندگان گروه ارکستر علی زند وکیلی بودند.

مجموعه کنسرت‌های آنلاین با عنوان "نوروزخانه" از هشت فروردین با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است.

این اجراها از طریق فضای مجازی و پلتفرم‌های گوناگون قابل تماشا است. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند کنسرت‌های آنلاین را به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR تماشا کنند.