سرویس موسیقی هنرآنلاین: علیرضا مهدی‌زاده خواننده و مدرس آواز سنتی درباره فعالیت‌ این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: سمفونی "زمزمه صلح" با آهنگسازی حسام جعفری و شعر و ترانه خانم ساناز رئوف را آماده داریم که از چهار ماه پیش آن را به دفتر موسیقی ارائه داده‌ایم. حتی پیش آقای نصیر حیدریان رفتیم و او پروژه را تأیید کرد و گفت به لحاظ سمعی قابل قبول است و می‌تواند اجرا شود.

مهدی‌زاده توضیح داد: سمفونی "زمزمه صلح" تابستان پیش در جشنواره صلح بولونیا ایتالیا دیپلم افتخار گرفت ولی یک سال و نیم است به هر رهبر ارکستری پیشنهاد می‌دهیم پیشنهاد ما را قبول نمی‌کند. امیدوار هستیم ارکسترها مساعدت کنند تا این پروژه اجرا شود. برای من جای گله دارد که چرا به آثار جوان‌ها کمتر بها داده می‌شود. به هر حال فعالیت‌های ارکسترهای دولتی باید برای تمام هنرمندان باشد و در این زمینه منصفانه‌تر و با نظارت بیشتر رفتار شود.

این خواننده در پاسخ به این سؤال که آیا آلبومی در دست انتشار دارد یا نه، اظهار داشت: من پس از آلبوم "سودای ناتمام" یکی دو پروژه دیگر را شروع کرد‌م ولی هنوز برای انتشار آن‌ها تصمیمی نگرفته‌ام. یک پروژه هم با آقای سهیل حکمت‌آرا شروع کرده‌ام که فعلاً چند ترک آن را ضبط کرده‌ایم.