سرویس موسیقی هنرآنلاین: امروز جمعه 29 دی ماه 10 گروه در ژانرهای مختلف موسیقی اجراهای خود را برگزار خواهند کرد.

تالار وحدت

 آخرین روز جشنواره را تالار وحدت با اجرایی از ایتالیا و ارکستر سمفونیک تهران به پایان می‌برد. در سئانس نخست، فرانچسکو کفیسو موسیقی جز را با ساز ساکسیفون روی صحنه می‌برد و پس از اجرای او در سئانس دوم، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی دومین اجرای خود را در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌کند.

تالار رودکی

تالار رودکی نیز مانند تالار وحدت در سئانس نخست آخرین روز جشنواره از موسیقی ایتالیا میزبانی می‌کند و در این ساعت لوکا چیارلا به اجرا می‌پردازد. در قسمت دوم هم نوازان دلگشا کنسرت خود را در این جشنواره برگزار می‌کنند. سیامک جهانگیری سرپرست این گروه است.

برج آزادی

آهنگساز موفق موسیقی "تکرار نامنظم بی تو" را به گوش مخاطبان می‌رساند. اجرای "تکرار نامنظم بی تو" پیش از این در دوم دی‌ماه پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. کنسرت گروه کماکان در سئانس دوم آخرین اجرای این جشنواره در برج آزادی خواهد بود.

فرهنگسرای نیاوران

در این روز فرهنگسرای نیاوران شاهد دو اجرای دو نوازی و رسیتال پیانو خواهد بود. در ابتدا پری‌چهر خواجه و بهنام معصومی به دو نوازی می‌پردازند و سپس رسیتال پیانو برگزار می‌شود. در این رسیتال اکی سوگی یاما از ژاپن به هنرنمایی می‌پردازد.

سالن ایرانیان

آخرین روز اجراهای سالن ایرانیان با اجرای گروه "بمرانی" و امید نعمتی به پایان می‌رسد. بمرانی که تاکنون دو آلبوم موسیقی "مخرج مشترک" و "گذشتن و رفتن پیوسته" را منتشر کرده است در سئانس ابتدایی با مخاطبانش دیدار می‌کند. در سئانس دوم امید نعمتی نخستین تجربه اجرای انفرادی‌اش را در جشنواره موسیقی فجر رقم می‌زند.

اختتامیه این جشنواره روز شنبه 30 دی ماه ساعت 19 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.